• Σχόλιο του χρήστη 'ΣΑΧΙΝΙΑΝ ΝΙΟΒΗ' | 20 Φεβρουαρίου 2020, 11:05

    Είναι πάρα πολύ δύσκολο, σχεδόν αδύνατον, οι σχολές που πρόσφατα, εναρμονίστηκαν με το ΠΔ του 2018 και με μεγάλη δυσκολία πήραν τις άδειες τους, ξαφνικά να ακυρώσουν σχεδόν όλο τον εξοπλισμό και από την αρχή να αντικαταστήσουν το 6,50 πχ μέτρων σκάφος που μόλις απόκτησαν με όλα τα ακριβά παρελκόμενα, από πλαστικό σε φουσκωτό ,να αντικαταστήσουν τα κωπήλατο πχ 2,90 σε 3,30, γιατί τώρα διευκρινίζονται τα μέτρα και επιπλέον να αγοράσουν τζετ σκι. Σας παρακαλώ να λάβετε υπόψη σας, ότι: τα κωπήλατα σκάφη-τα μηχανοκίνητα σκάφη-τα τζετ σκι, Κοστίζουν πάρα πολλά χρήματα Παρόμοια και όλες οι διαδικασίες συντήρησης τους, φύλαξης τους, μεταφοράς τους κτλ. Στην προσπάθειά σας να αναδιαμορφώσετε, ίσως κάποια σημεία του ΠΔ, είναι πάρα πολύ σημαντικό, να αποτελέσει άλλο κεφάλαιο, ο υλικοτεχνικός εξοπλισμός, που πρέπει να έχει μία σχολή ναυαγοσωστικής, που ασχολείται με την εκπαίδευση και άλλο κεφάλαιο ο υλικοτεχνικός εξοπλισμός που πρέπει να έχει ένας εργολάβος ή μία σχολή ναυαγοσωστικής , που ασχολείται με εργολαβίες. Η προσοχή για την πρόληψη των πνιγμών ,πρέπει να στραφεί στην ποιότητα της εκπαίδευσης που παρέχει κάθε σχολή ναυαγοσωστικής και όχι στην ποσότητα μη χρηστικού μηχανοκίνητου εξοπλισμού, όπου, ίσως μέρος αυτού, χρειάζονται όσοι αναλαμβάνουν εργολαβίες. Είμαι σίγουρη ότι η πρόθεση της Υπηρεσία σας ,είναι η καλύτερη δυνατή εκπαίδευση των ανθρώπων που θα προσφέρουν τις υπηρεσίες τους, για να σώσουν ζωές συνανθρώπων μας. Παρακαλείσθε, κατά τη προώθηση του νέου ΠΔ, να λάβετε σοβαρά υπόψη, ότι αν δεν υπάρξουν απαραίτητες τροποποιήσεις, υφίσταται σοβαρός, κίνδυνος για την επιβίωση μεγάλου αριθμού επιχειρήσεων του κλάδου μας και επιπλέον κίνδυνος, για την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης, καθώς μεγάλος αριθμός ατόμων που γνωρίζουν, αγαπούν και υπηρετούν όσο το δυνατόν καλύτερα αυτό το αντικείμενο, θα παραμείνουν ανενεργοί και άνεργοι. Ας δοθούν λύσεις ώστε μαζί με τις μεγάλες εταιρίες που διαθέτουν χρηματικά κεφάλαια, να συνεχίσουν να υπάρχουν και οι ποιο μικρές εταιρίες οι οποίες όμως άνοιξαν το δρόμο για την εξελικτική πορεία της ναυαγοσωστικής με τα ανάλογα ανθρώπινα «κεφάλαια» που διέθεταν και διαθέτουν.