• Σχόλιο του χρήστη 'ΜΑΤΑ ΧΑΡΙ' | 23 Δεκεμβρίου 2012, 22:01

    Το άρθρο αυτό το διάβασα πολλές φορές αλλά ΕΧΩ ΣΗΚΩΣΕΙ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΨΗΛΑ. Δεκ καταλαβαίνω το πνευμα το νομοθετη, ειλικρινά. Στην παρ. 2 γίνεται διάκριση μεταξύ έργων (α) περ. και (β) και στη συνέχεια αυτή η διάκριση δεν χρησιμοποιείται πουθενά. Η ένταξη στο Γενικό Προγραμματικό Σχέδιο του λιμένα για έργα όπως στέγαστρα, τουλάτες κτλ ειναι υπερβολική. Η υποβολή της μελέτης για ένταξη θα πρέπει να γίνεται στο ΥΠΕΚΑ (ΕΥΠΕ) ή στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση. Εάν το ΥΠΕΚα κρίνει ότι δεν επέρχονται σημαντικές διαφοροποιήσεις ως προς τους εγκεκριμένους περιβαλλοντικούς όρους και επομένως δεν απαιτείται η διαδικασία τήρησης της διαδικασίας περιβαλλοντικών όρων, θα πρέπει να δίνεται απλά έγκριση από το ΥΝΑ, όπως γίνεται μέχρι τώρα, σύμφωνα με το Ν.2932/2001. Εάν απαιτείται η τροποποίηση των περιβαλλοντικών όρων, τότε να στέλνεται η μελέτη στην ΕΣΑΛ. Η ΕΣΑΛ έχει συγκεκριμένες αρμοδιότητες και ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΓΚΡΙΝΕΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ. ΠΡΟΣΟΧΗ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ. Το ΥΝΑ από την κείμενη νομοθεσία δεν εκτελεί έργα, δεν αναθέτει μελέτες, δεν είναι Τεχνική Υπηρεσία. Δηλαδή η παράγραφος 4(β) ειανι λάθος. Τα εργα θα γίνονται χωρίς ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗΣ ΦΥΣΗΣ ΑΔΕΙΑ ΑΠΟ ΤΙς ΛΙΜΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ? Δεν φαίνεται να υπάρχει σχετική πρόνοια. Η παρ. 6 υποκαθιστά το Ν.2971 άρθρο 24, όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 34 του Ν.2932/2003. ΟΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΑΝΤΙΚΕΙΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΠΕΡΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΟΡΩΝ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΣΥΝΤΑΧΘΕΙ ΠΛΗΡΩΣ Ή ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ. ΕΙΝΑΙ ΑΡΘΡΟ - ΕΚΤΡΩΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΑ ΛΥΣΕΙ