• Σχόλιο του χρήστη 'Αντώνης Χαλκέας' | 20 Φεβρουαρίου 2020, 19:42

    Στο αρ. 7 που αφορά υποχρεώσεις εκμεταλλευόμενων λουτρικές εγκαταστάσεις ως προς την πρόσληψη ναυαγοσωστών και διάθεση του απαραίτητου εξοπλισμού, στην παρ. ζ αναφέρεται η ύπαρξη επαγγελματικού μηχανοκίνητου πνευστού ταχύπλοου σκάφους ολικού μήκους τουλάχιστον 5μ.. Θεωρούμε ότι δεν πρέπει να υπάρχει διαχωρισμός σε πλαστικά και πνευστά σκάφη καθώς και τα δύο θεωρούνται αξιόπλοα και επιχειρησιακά επαρκή σύμφωνα με την κατηγορία τους. Είναι σημαντικό η αξιοπιστία τους να πιστοποιείται από ναυπηγό όπως έχει προβλέψει και ο νομοθέτης, ενώ θα πρέπει οι μηχανές τους να διαθέτουν ετήσιο πιστοποιητικό καλής λειτουργίας από εξουσιοδοτημένο μηχανικό. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι πολλοί Δήμοι με το πρόσφατο νομοθετικό πλαίσιο του 2018 προμηθεύτηκαν πλαστικά σκάφη και θεωρείται άστοχος ο παροπλισμός τους.