• Σχόλιο του χρήστη 'Αντώνης Χαλκέας' | 20 Φεβρουαρίου 2020, 19:47

    Αναφορικά με αρ. 2 παρατηρείται μια αδικαιολόγητη αύξηση των πλωτών μέσων της Σχολής ναυαγοσωστικής εκπαίδευσης που δεν είναι εφικτό να χρησιμοποιηθούν στην διάρκεια της εκπαίδευσης. Θεωρούμε ότι δύο σκάφη (ένα μηχανοκίνητο και ένα κωπήλατο) είναι ρεαλιστικά και αποτελεσματικά στην άσκηση της πρακτικής διδασκαλίας. Θα θέλαμε να σας υπενθυμίσουμε ότι πριν ένα χρόνο η κείμενη νομοθεσία μας υποχρέωσε να αποκτήσουμε 5μετρο σκάφος χωρίς διαχωρισμό πλαστικού ή φουσκωτού. Στο νέο προσχέδιο φαίνεται αποκλειστικά απαιτητή η χρήση φουσκωτού σκάφους με αποτέλεσμα τον παροπλισμό των υπαρχόντων σκαφών. Η ύπαρξη θαλασσίων μοτοποδηλάτων είναι πρακτικά μη εφαρμόσιμη γνωρίζοντας ότι η εκπαίδευση μηχανοκίνητων μέσων ανήκει αποκλειστικά στην αρμοδιότητα των Σχολών Χειριστών Ταχύπλοων Σκαφών. Στην παρ. 12 του αρ. 2 αναφέρεται ότι η κτιριακή εγκατάσταση μπορεί να χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά από σχολές ναυαγοσωστικής εκπαίδευσης και σχολές χειριστών ταχυπλόων σκαφών. Θεωρούμε ότι στην παρούσα νομοθεσία πρέπει να υπάρχει αντικειμενικότητα και να μην μεροληπτεί υπέρ συγκεκριμένης κατηγορίας επαγγελματιών.