• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΛΑΔΟΣ KSEN,S IKE' | 21 Φεβρουαρίου 2020, 11:19

    ΚΛΑΔΟΣ KSEN,S IKE Παρασκευή 21/02/2020 Σχολή Ναυαγοσωστών Προς κ. Υπουργό Ναυτιλίας Γάζι, Hρακλείου, Κρήτης Υπ’ όψιν: κ. Βιδάλη Αντωνίου Τηλ: 2810 822 555 Κατ’ επείγον Κιν: 6977 010 927 ΘΕΜΑ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΗ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΔ 31/2018 Κ. Υπουργέ, με τις προτάσεις μου δεν ζητώ καμιά έκπτωση σε βάρος της ασφάλειας των λουομένων, αντιθέτως οι απόψεις μου βασίζονται στην εμπειρία οκτώ (8) χρόνων ως ανάδοχος σε αρκετά έργα στην επικράτεια με χωρίς κανένα πνιγμό στο ενεργητικό μας, έως σήμερα, αλλά και ως πτυχιούχος μηχανολόγος αξιολογώντας για τους εξοπλισμούς. Σε αντίθετη περίπτωση είμαστε υποχρεωμένοι να εγκαταλείψουμε την δραστηριότητα ναυαγοσωστικών έργων λόγου ακατανόητων μεταβολών του νόμου με δυσμενέστερο απολογισμό πνιγμών κάθε φορά και με καταστρεπτικές συνέπειες οικονομικά σε βάρος των επιχειρήσεων μας (βγάζοντας για δεύτερη φορά σε 2 χρόνια τα νεολεμβολογηθέντα πδ 31/2018 σκάφη ως έκνομα). Ζητώ όπως λάβετε σοβαρά υπ’ όψιν σας λόγους ουσίας και δικαίου παρακάτω: 1) Η ΛΕΜΒΟΣ βάθρου: Αντί για 3,30 m να μειωθεί στα 2,50 m και η μηχανή αντί για 6 HP στους 5 HP για λόγους ευχρηστίας από τους ναυαγοσώστες και χωρίς βεγγαλικά λόγω επικινδυνότητας, από παιδιά λουομένων ( Επανένταξη σκαφών στη νομιμότητα) Άρθρο 7 παρ. στ 2 2) Το ταχύπλοο ναυαγοσωστικό σκάφος (ανά Δημοτικό Διαμέρισμα) άνω των 5 m με μηχανή 100 HP όχι μόνο πνευστό αλλά όλων των τύπου σκαφών πολυεστερικό κλπ (για λόγους διατήρησης των ενός (1) έτους υφισταμένων σκαφών στη νομιμότητα) Άρθρο 7 παρ. 3. 3) ΤΟ ΤΖΕΤ ΣΚΙ άνω των 3 βάθρων και όχι των 3 βάθρων καθώς και ένα επόπτη άνω των 3 ναυαγοσωστών ένα και όχι περισσότερα ανά Δημοτικό Διαμέρισμα, με VHF φορητό να είναι αγκυροβολημένο σε λιμάνι και όχι σε παραλία για λόγους ασφάλειας Άρθρο 7 παρ. στ 1. 4) Προτείνω την κατάργηση του 2ου επιπλέων διασωστικού ταχύπλοου σκάφους στους Δήμους αφού καλύπτονται με τα ανωτέρω ναυαγοσωστικά για λόγους οικονομίας και Δημοσίου Συμφέροντος να παραμείνει μόνο στους Δήμους όπου δεν προβλέπεται ναυαγοσωστικό ταχύπλοο κάτω των 3 βάθρων με το χειριστή του. (Αφαιρώντας την λέξη ΠΝΕΥΣΤΑ η προσθέτοντας τη λέξη και πολυεστερικό) και την διατήρηση των νέων υφιστάμενων σκαφών στη νομιμότητα λεμβολογηθέντα σύμφωνα με το ΠΔ 31/2018 Άρθρο 7 ΠΑΡ. Ζ. 2. 5) Προς αποφυγή της ατέρμονης γραφειοκρατίας προτείνω ανά 3 έτη αναθεώρηση σκαφών και ανά 3 έτη αναθεώρηση άδειας ναυαγοσώστη με το ανάλογο κόστος παραβόλων και όχι ανά διετία κτλ. 6) Ναυαγοσωστικές σχολές να παραμείνει μόνο το κωπήλατο σκάφος αφού τα άλλα μηχανοκίνητα σκάφη δεν επιτρέπεται η χρήση τους για την εκπαίδευση των ναυαγοσωστών και παρέχονται ως εκπαιδευτικά από τις σχολές ταχυπλόων και μόνο. 7) Σημαίες πορτοκαλί ναυαγοσώστη, κόκκινη χωρίς ναυαγοσώστη και κόκκινη απαγορεύεται η κολύμβηση και προτείνω κατάργηση πράσινης και κίτρινης σημαίας άνευ ουσίας. Μετατρέποντας τον ναυαγοσώστη σε σημαιοφόρο. 8) Σημαδούρες οριοθέτησης ανά 50 m αντί για 10 m και στους διάδρομους αντί 3 m ανά 10 m με κάθετη πρόσδεση στο βυθό έκαστη και όχι μεταξύ τους οριζοντίως παρεμποδίζοντας τις θαλάσσιες συγκοινωνίες Άρθρο 7/ε 9) Άρθρο 7 παρ. δ, κατάργηση πινακίδας πληροφοριών ως περιττή αφού αναγράφονται στην πινακίδα Α’ Βοηθειών ή μείωση των διαστάσεων στις πινακίδες πληροφόρησης κατά το ήμισυ (1/2) διότι οι πάσσαλοι στήριξης αποτελούν φονικά αντικείμενα για τους λουόμενους. 10) Άρθρο 7 παρ. ζ 3 .Ζητάμε την τροποποίηση της διατύπωσης και το άνοιγμα των επαγγελμάτων, αντί να αναφέρει «Αναθέτουν σε νομίμως λειτουργούσες σχολές ναυαγοσωστικής εκπαίδευσης» να διατυπώνεται «σε νομίμως λειτουργούσες επιχειρήσεις ναυαγοσωστικών υπηρεσιών» όπως ίσχυε με το ΠΔ 23/2000 αφού τα χρήματα του Δημοσίου αφορούν το έργο και όχι την εκπαίδευση Ναυαγοσωστών. Για λόγους ελεύθερης αγοράς και ανταγωνισμού σύμφωνα με το Ν 3919/2011 προς όφελος του Δημοσίου συμφέροντος και όχι μονοπωλιακών συμφερόντων όπως ισχύει (και φυσικά δεν έχουν την δυνατότητα οι λιγοστές σχολές να ανταποκριθούν στις ανάγκες) 11) Άρθρο 7 παρ. 1/19 το κινητό τηλέφωνο αποτελεί ατομικό εξοπλισμό του εκάστοτε ναυαγοσώστη και όχι του βάθρου όπως έχει διατυπωθεί εσφαλμένα αφού στα βάθρα δεν παρέχεται ρεύμα για τη φόρτισή του. Τέλος όλα τα ναυαγοσωστικά σκάφη διάσωσης θα πρέπει να καταταγούν στο άρθρο 4 του Γεν. Καν. Λουομένων Γ.Κ.Λ. 23 ως σωστικά ειδικής κατηγορίας και όχι αόριστα κατά το δοκούν για μεταφορά επιβατών που γινόταν ως τώρα από τα Λιμεναρχεία παράτυπα και παράνομα κατ’ ανάγκη Με εκτίμηση Κλάδος Κωνσταντίνος