• Σχόλιο του χρήστη 'ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΩΡΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ' | 25 Δεκεμβρίου 2012, 19:04

    Κυριε υπουργε , Θα ηθελα να σας ρωτησω, με το μοντελο που προτεινετε, ποια θα ειναι τα ωφελη του κρατους και της οικονομιας οταν με αυτη την ρυθμιση δημιουργειτε μια ΔΕΚΟ αμφιβολου βιωσιμοτητας , η οποια ΔΕΚΟ ειναι αντιθετη με τις απαιησεις της τροικα ; Επισης ποια τα ωφελη του κρατους και της οικονομιας αυτου, αφου δινετε και προικα σε αυτην την ΔΕΚΟ χωρις απολυτως κανενα ανταλλαγμα που βεβαιως ειναι αντιθετα με τις απαιτησεις τις τροικα ; Γιατι αυτη η προικοδοτηση χωρις ανταλλαγμα κυριε υπουργε ; Το μονο που ειναι σιγουρο ειναι οτι θα δημιουργηθει θεση για καποιον διευθυνοντα συμβουλο , καποιον προεδρο διοικητικου συμβουλιου , οι οποιοι δεν θα εχουν καμια απολυτως σχεση με την " ναυτικη " λειτουργια της νεας ΔΕΚΟ που ειναι και το τελικο ζητουμενο. Επισης το μονο σιγουρο ειναι οτι με αυτο το μοντελο που προτεινετε , υποβαθμιζετε κυριολεκτικα την λειτουργια της πλοηγικης υπηρεσιας . Για το λογο αυτο θα πρεπει να αποσυρετε ολα τα αρθρα που αφορουν την πλοηγικη υπηρεσια απο το παρον σχεδιο νομου και να αντικατασταθουν με ρυθμιση συμφωνη με τις προτασεις ολων των εμπλεκομενων στην πλοηγηση ναυτικων φορεων. ΑΠΟΣΥΡΕΤΕ ΑΜΕΣΑ ολα τα αρθρα που αφορουν την πλοηγικη υπηρεσια ( 43,44,45,46 )και καλεστε για διαβουλευση ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ μονο τους εμπλεκομενους φορεις και ΜΟΝΟΝ αυτους και οι οποιοι ειναι και οι μονοι που γνωριζουν τι εστι ασφαλης πλοηγηση.