• Σχόλιο του χρήστη 'ΖΟΛΩΤΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ' | 21 Φεβρουαρίου 2020, 19:10

    Είμαι επαγγελματίας ναυαγοσώστης με 10έτη εμπειρία στον κλάδο.Το καλοκαίρι του 2018 επι υπουργίας του κυρίου Κουρουμπλή πέρασε εν μία νυκτί καί χωρίς να είναι ενήμεροι οι εμπλεκόμενοι φορείς ένα προεδρικό διάταγμα που προκάλεσε έντονες αντιδράσει διοτι αφήσε πολλούς δήμους χωρίς ναυαγοσώστες στις λουτρικες τους εγκαταστάσεις. Να τονίσουμε ότι στέρησε από τους επαγγελματίες ναυαγοσώστες την δυνατότητα να μπορούν να αναλάβουν μόνοι τους όπως γινόταν μέχρι τότε ένα ναυαγοσωστικό έργο πετώντας έξω συνεταιρισμούς ναυαγοσωστών που υπήρχαν ως τότε και δίνοντας τα έργα αποκλειστικά σε σχολές.Να τονίσουμε επίσης οτι πολλοί δήμοι λόγω αυξημένου κόστους αποχαρακτηρισσαν τις πολυσύχναστες παραλίες τους φοβούμενοι ότι δεν θα μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στα υπέρογκα ποσά που καλούνταν να πληρώνουν.Πέρα από αυτά είδαμε ναυαγοσώστες, που τούς έχουμε τόσο μεγάλη ανάγκη, να αναλώνονται σε θέσεις χωρίς ουσιαστικό αντικείμενο όπως παραδείγματος χάριν, να είναι συντονιστές.Πως μπορεί λοιπόν ένας συντονιστής να μπορεί να συντονίσει μια ομάδα ναυαγοσωστών όταν δεν έχει προβλεφθεί καν ο τρόπος μετακίνησης του στο σημείο συμβάντος.Επίσης λόγω της μη ξεκάθαρης θέσης του, η θέση του συντονιστή δεν ειναι εύκολα στο να εντοπιστεί από το λιμεναρχείο. Καταλαβαίνεται τι μπορεί να σημαίνει αυτό.Οσον αφορά δε το ναυαγοσωστικό σκάφος πιστεύω ότι ένα σε κάθε δήμο είναι υπέρ αρκετό και στις περισσότερες των περιπτώσεων αχρείαστο οπότε το να αυξήσουμε τα 5μέτρα σκάφη μου φαίνεται μια άσκοπη δαπάνη χωρίς ουσιαστικά να παρέχει κάποια επιπλέον ασφάλεια στους λουόμενους.Τέλος στα τζετ σκι πρέπει να πούμε πως όσο ουτοπική ακούγεται η παρουσία τους τόσο επικίνδυνη μπορεί να γίνει η χρήση τους καθώς το παρόν διάταγμα δεν προβλέπει την ορθή χρήση τους σε περίπτωση διάσωσης.Ενα άτομο με ένα τζετ σκι αναψυχής να προβεί σε διάσωση και χωρίς τον απαραίτητο εξοπλισμό ασφάλειας το θεωρώ εγκληματική αμέλεια του νομοθέτη. Προτείνω την απόσυρση του παρόντος και με σωστή μελέτη με τα κατάλληλα άτομα και εμπλεκόμενους φορείς να γίνει ένα καινούργιο π.δ που θα προασπίσει το δημόσιο συμφέρον παράλληλα με την ύψιστη ασφάλεια των λουομένων και διορθώνει τα κακως κείμενα του προηγούμενου χωρίς να δημιουργεί καινούργια.