• Σχόλιο του χρήστη 'Σ.Ε.Ε.Ν.' | 28 Δεκεμβρίου 2012, 11:59

    Δεδομένου ότι η καταμέτρηση των επιβατηγών οχηματαγωγών πλοίων με τους κανόνες της Δ. Συμβάσεως 1969 έχει ως αποτέλεσμα GT σε αριθμό περί τα 30% - 50% μεγαλύτερο από το αποτέλεσμα σε κοχ της καταμέτρησης με τον Ν.Δ. 973/71, τότε από 1/1/2014 όλα τα πλοία εσωτερικών πλόων θα έχουν επιπλέον επιβαρύνσεις διαφόρων ειδών (από πρόσθετα λιμενικά τέλη έως και πρόσθετα πιστοποιητικά). Ένα άμεσο παράδειγμα είναι το άρθρο 15 του σχεδίου Νόμου, σύμφωνα με το οποίο ένα πλοίο περί τους 900 κοχ σήμερα, την 1/1/14 θα είναι άνω των 1000 GT και συνεπώς θα απαιτείται να συμμορφωθεί με τον Ν. 3393/2005. Κατά την γνώμη μας το ορθότερο θα ήταν να θεωρείται ως GT αριθμός των κοχ (όχι μόνο μέχρι 31/12/2013) αλλά μέχρι το πλοίο να υποστεί σημαντικές μετασκευές, οι οποίες να αιτιολογούν την ονομαστική αύξηση της χωρητικότητάς τους.