• Σχόλιο του χρήστη 'ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΜΠΙΜΠΗΣ' | 9 Ιανουαρίου 2022, 19:15

    Το άρθρο αυτό μας επαναφέρει σε ένα καθεστώς προ της εφαρμογής του Ν4256/14 ο οποίος μέχρι να μπει στη βάσανο των τροποποιήσεων λειτούργησε άψογα. Ενώ στις ημέρες μας το κράτος ψηφιοποιείται με το άρθρο αυτό αυξάνουμε την γραφειοκρατία, από την μία περιμένουμε με τόσα χρόνια καθυστέρηση το e-ναυλοσύμφωνο και από την άλλη επαναφέρουμε την θεώρηση του κατάπλου. Η έκφραση θεώρηση των ναυτιλιακών εγγράφων είναι ασαφής, η μόνη θεώρηση που γίνεται είναι στην καρτέλα των ναύλων (Ε.Ε.Π.Σ.Ε.Π.Α) που και αυτή όμως όταν κατατίθεται ηλεκτρονικά το ναυλοσύμφωνο θα είναι άχρηστη. Επιπλέον τα έγγραφα των σκαφών επικαιροποιούνται στο e-μητρώο επομένως οι Λιμενικές Αρχές έχουν πρόσβαση σε αυτά. Άρα ποιος ο λόγος του ελέγχου κάθε εβδομάδα των ιδίων εγγράφων και ταλαιπωρία επαγγελματιών και πελατών στα λιμεναρχεία για απόπλου και κατάπλου; Να γίνονται έλεγχοι στα νησιά. Εφόσον υποβάλλονται ηλεκτρονικά ναυλοσύμφωνο και κατάσταση επιβαινόντων στις αρχές και ενημερώνεται το e-μητρώο έχετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.