• Σχόλιο του χρήστη 'ΜΙΧΑΗΛ ΡΟΔΙΤΗΣ' | 14 Ιανουαρίου 2022, 17:12

    Για να καταπολεμηθεί ο αθέμιτος ανταγωνισμός που υπάρχει από τα επιβατηγά πλοία και επιβατηγά ημερόπλοια υπό μη κοινοτική σημαία εις βάρος Των Ελληνικών και κοινοτικών ημερόπλοιων και επιβατηγών που εκτελούν πλόες με αφετηρία Ελληνικά Λιμάνια των νησιών του Αιγαίου με προορισμό λιμάνια της αλλοδαπής (όπως Τουρκία ) με αυθημερόν επιστροφή στο ίδιο λιμάνι αναχώρησης (ουσιαστικά εκτελούν ημερήσιο δρομολόγιο) προτείνω στο παρόν νομοσχέδιο να προστεθεί στο Άρθρο 9 τα ακόλουθα : Πλοία ανεξάρτητου κατηγορίας (επιβατηγά , επιβατηγά τουριστικά κλπ)συμπεριλαμβανομένων αυτών όπως αναφέρονται στο ΚΕΦ. 4 Άρθρο 10 σημαίας εκτός ΕΕ ή ΕΟΧ τα οποία επιθυμούν να εκτελούν αυθημερόν δρομολόγιο με αφετηρία Ελληνικό Λιμάνι με προορισμό λιμένα της αλλοδαπής και επιστροφή την ίδια ημέρα στο ίδιο λιμάνι αρχικής αναχώρησης (για παράδειγμα αναχωρούν το πρωί από Ελληνικό Λιμάνι του Αιγαίου με προορισμό λιμάνι της Τουρκίας και επιστροφή την ίδια ημέρα το απόγευμα) τότε αυτά τα σκάφη να τυγχάνουν του πεδίου εφαρμογής του Άρθρου 9 παράγραφος 1 περίπτωση (γ) ως προς τις χρεώσεις . Αιτιολογία : τα σκάφη αυτά δεν συμμορφώνονται ως προς τις απαιτήσεις ασφαλείας των αντίστοιχων Κοινοτικών Πλοίων , έχουν μειωμένη σύνθεση , φθηνότερα εργατικά , απαλλαγή από ΦΠΑ και μηδενική φορολογία . Το Πάγιο Τέλος θα ισορροπίσει τον ανταγωνισμό και θα φέρει έσοδα στο Ελληνικό Δημόσιο