• Σχόλιο του χρήστη 'ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ' | 21 Ιανουαρίου 2022, 15:19

    Εάν ένα σκάφος δεν είναι αναγνωρισμένο στην χώρα του ως επαγγελματικό διότι αυτό δεν προβλέπεται τι γίνεται; Σύμφωνα με τον νέο ορισμό και την παράγραφο 2γ του άρθρου 2 περί του e- μητρώου “..τα επαγγελματικά πλοία αναψυχής των υπό περιπτώσεων. αβ΄ και αγ΄της περίπτωσης (α) της παρ. 3 του άρθρου 3, προκειμένου για την εκμετάλλευσή τους, σύμφωνα με το άρθρο 3 θα πρέπει να είναι ήδη αναγνωρισμένο ως επαγγελματικό από την χώρα του για να εγγραφεί στο e-μητρώο”. Η κάθε χώρα εφαρμόζει διαφορετική πολιτική για τον χαρακτηρισμό των σκαφών. Σε ορισμένες δεν υπάρχει η έννοια του επαγγελματικού. Μέχρι σήμερα επαγγελματικό θεωρούμε το οποιοδήποτε σκάφος (παλαιά έβγαζε επαγγελματική άδεια) που καταχωρείται στο e-΄μητρώο ως επαγγελματικό. Στις ναυλώσεις των σκαφών αναψυχής δεν υπάρχει ολική και μερική ναύλωση. Η μη αποσαφήνιση των παραπάνω όρων οδηγεί σε αυθαιρεσίες των τοπικών λιμενικών αρχών. Το σκάφος πάντοτε ενοικιάζεται ολόκληρο. Οι όροι ολική και μερική ναύλωση αναφέρονται σε εμπορικά πλοία μεταφοράς φορτίων. Θα πρέπει λοιπόν οι παραπάνω όροι να απαλειφθούν όπου αναγράφονται. Τα παιδιά ηλικίας κάτω του ενός (1) έτους δεν θεωρούνται επιβάτες άρα θα πρέπει να μην προσμετρούνται και στον μέγιστο αριθμό επιβαινόντων. ΥΠΟΝΑΥΑΡΧΟΣ ΠΝ (εα)