• Σχόλιο του χρήστη 'Θαρρεινός Μαυρίκος' | 30 Απριλίου 2013, 22:55

    Θα πρέπει κατ'αρχήν να τύχουν γενικώς καλής υποδοχής οι διατάξεις του νομοσχεδίου. Προξενεί όμως εντύπωση και θα πρέπει να αιτιολογηθεί, αν μη τι άλλο,με σαφήνεια και πληρότητα, ο λόγος που οδήγησε στον γενικό αποκλεισμό της δυνατότητος ναύλωσης των ιστιοφόρων επαγγελματικών σκαφών με σκοπό την συμμετοχή τους σε ναυταθλητικούς αγώνες, ως μη δυναμένων να χαρακτηρισθούν ως ναυαταθλητικά (άρθρο 13,παρ.3). Τούτο αφορά μεγάλο αριθμό πολιτών, κάθε ηλικίας, ημεδαπών και αλλοδαπών, που είναι λάτρεις της ανοικτής θάλασσας και οι οποίοι δεν είναι ιδιοκτήτες ναυταθλητικού σκάφους, με αποτέλεσμα να μη δίδεται πλέον η δυνατότητα σε όλους αυτούς να συμμετέχουν στους ναυταθλητικούς αγώνες (Αιγαίου, Ιονίου, πανελλήνιους, τοπικούς κλπ,)των ναυταθλητικών ομίλων, μελών της Ελληνικής Ιστιοπλοικής Ομοσπονδίας (Ε.Ι.Ο.), περιοριζονένου κατά αυτό τον τρόπο παράνομα και καταχρηστικά του δικαίωματός τους για ναύλωση επαγγελματικού-ναυταθλητικού σκάφους, που πληροί, σύμφωνα με τους διεθνείς κανονισμούς και μετά από έλεγχο, τους όρους και τις προυποθέσεις που επιτάσσει η Ε.Ι.Ο., με σκοπό την συμμετοχή και αυτών των προσώπων σε ναυταθλητικούς αγώνες. Είναι λυπηρό να επισημαίνεται ο άδικος χαρακτήρας και η αντισυνταγματικότητα της κρινόμενης διάταξης του προσχεδίου νόμου, το οποίο κατά τα λοιπά αποτελεί ριζική και σημαντική τομή για τον θαλάσσιο τουρισμό.