• Σχόλιο του χρήστη 'Βιντζηλαίος Φίλιππος' | 1 Μαΐου 2013, 16:52

    Αρα λοιπόν συνεπάγεται ότι οι διοργανώσεις αγώνων με ναυλωμένα Ελληνικά ιστιοφόρα που αρχίζουν να αναπτύσσονται σαν εναλλακτική μορφή τουρισμού, αναγκαστικά σταματάνε. !! Ο παγκόσμιος αγώνας ΜΒΑ που ξεκίνησε στην Ελλάδα, Το Blue Mile που διοργανώνεται στην Ελλάδα με ναυλωμένα Ελληνικά σκάφη, καθως και η προσπάθεια να ναυλώνονται ιστιοφόρα προκειμένου να χρησιμοποιούνται για συμμετοχή σε ιστιοπλοικούς αγώνες στην Ελλάδα. Σφραγίζετε καλά τον ιστιοπλοικό τουρισμό, ωστε να μην χαθουν ψιχουλα απο τα τεκμήρια, αλλα χάνετε πολλά περισσότερα. Ναυταθλητικά σκάφη δεν μπορούν να συντηρηθούν από ομίλους διότι ακόμα και απο τα θεσπισμένα τεκμήρια να το δείτε, τα έξοδα ενός σκάφους για αγώνες, ειναι πολλές φορές ψηλότερα και απο όλα τα εσοδα ενός ομίλου. Οσον δε αφορά το θέμα της ασφάλειας, υπάρχουν πολλά κενά στον νόμο. Τα όρια ασφάλειας ενός επαγγελματικού σκάφους, ειναι πολύ υψηλά και παρακολουθούνται συνεχώς απο τα αρμόδια όργανα. Ενα ναυταθλητικό σκάφος για να κρίνεται ασφαλές ωστε να εκπαιδεύει κόσμο, πρέπει να έχει διαπίστευση ανάλογη του ΠΓΕ απο την ΙΣΤΙΟΠΛΟΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ κάθε χρόνο, στα πλαίσια της επιθεωρησης αγώνων απο International Sailing Federation (ISAF). Προτείνω λοιπόν την εξειδίκευση ιστιοπλοικών σκαφών επαγγελματικών με δυνατότητα ναύλωσης απο ομίλους, αφού έχουν περάσει και τις δυο διαπιστεύσεις ασφάλειας , ΚΑΙ το κρατικό ΠΓΕ, ΚΑΙαπο την Ιστιοπλοική Ομοσπονδία το πρωτόκολλο επιθεώρησης ασφαλείας αγώνων της ISAF, ωστε να μην υπάρχουν μαιμούδες ναυταθλητικά επαγγελματικά.