• Σχόλιο του χρήστη 'Μάγγος Αντώνης' | 2 Μαΐου 2013, 13:03

    Στα σκάφη άνευ πληρώματος, δεν είναι δυνατόν ο τουρίστας που νοικιάζει το σκάφος μας να μπαίνει σε διαδικασίες θεώρησης ναυλοσυμφώνων και εγγράφων στο πρώτο λιμάνι εισόδου. Η λύση είναι απλή: Καθιέρωση ηλεκτρονικού ναυλοσυμφώνου, που θα κατατίθεται on line όπως καταθέτουμε τις δηλώσεις ΦΠΑ, κλπ. Στο online αυτό σύστημα θα έχει πρόσβαση το ΥΕΝ, η Εφορία, το Τελωνείο και κάθε άλλη ενδιαφερόμενη Υπηρεσία. Όταν κλείνει ο πλοιοκτήτης έναν ναύλο, θα ενημερώνει άμεσα το σύστημα με προσωρινή αποθήκευση, και όταν θα ξεκινάει ο ναύλος θα το οριστικοποιεί. Ούτε χαρτιά, ούτε απόπλους, ούτε σφραγίδες, ούτε ουρές σε λιμεναρχεία, ούτε εκ των υστέρων συζητήσεις για διορθώσεις σε ΕΕΠΣΕΠΑ, δεδομένου ότι η ΕΕΠΣΕΠΑ θα είναι online. Βέβαια με αυτόν τον τρόπο, οι εμπνευστές του νόμου και οι σύμβουλοι των Υπουργείων δεν εξασφαλίζουν θέσεις εργασίας σε δημόσιους υπαλλήλους που θα απασχολούνται με θεωρήσεις εγγράφων, συλλογή δικαιολογητικών, κλπ. Η λογική του νόμου είναι 30 ετών πίσω από την εποχή μας, και αντίθετη των εντολών της Ευρωπαϊκής κοινότητας περί κατάργησης της γραφειοκρατίας, απλοποίησης των διαδικασιών, καθώς και την απελευθέρωση της αγοράς και την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας και της ανταγωνιστικότητας.