• Σχόλιο του χρήστη 'Παναγιωτης Σκαρμέας' | 2 Μαΐου 2013, 23:49

    Πραγματικά μου είναι αδιανόητο να απαγορεύεται η ενοικίαση επαγγελματικών σκαφών για συμμετοχή σε αγώνες. Εχουν υπολογίσει στοιχειωδώς οι συντάκτες του νόμου , πόσα έσοδα θα χαθούν από μία τέτοια απαγόρευση? Ο εξοπλισμός ενός σκάφους για να μπορεί να συμμετέχει αξιοπρεπώς σε αγώνες (Ράλυ Αιγαίου, Ιονίου, Ρεγκάτα του Αιγαίου κλπ)στοιχίζει αρκετά χρήματα. Οι αθλητές που θα διακινηθούν , οι χορηγοί, οι διαφημιζόμενοι κλπ, από πολύ πρόχειρο υπολογισμό, με βάση τα στοιχεία των αγώνων, δημιουργούν ένα τζίρο 2,5-3 εκ. € κάθε χρόνο, χωρίς να υπολογίζουμε τις σχολές ιστιοπλοίας και τους εκατοντάδες μαθητές. Οι συντάκτες του νόμου, θα πρέπει να ερευνήσουν τι συμβαίνει στις άλλες ευρωπαικές χώρες (με τις οποίες είμαστε ανταγωνιστές) αφου όπως αναφέρεται στην εισηγητικη έκθεση, σκοπός είναι ο εκσυγχρονισμός της νομοθεσίας. Η ανικανότητα των υπηρεσιών να ελέγξουν τους φοροφυγάδες, φοβάμαι ότι οδηγεί την πολιτεία σε νέα ολισθήματα.