• Σχόλιο του χρήστη 'Nίκος Κλεώπας' | 6 Μαΐου 2013, 14:50

    Νομιζω οτι θα ειναι και το τελος της προσπαθειας των ομιλων- σχολων για εκπαιδευση και διαδοση του αθληματος και κυριως σε ομιλους της περιφερειας που αναγκαστικα χρησιμοποιουν επαγ.σκαφη για τις αναγκες τους(δεν ειναι δυνατον καθε ομιλος να αγορασει και να συντηρει σκαφη για να κανει αυτο που του επιτασει το κρατος δηλαδη την διαδοση του αθληματος για το οποιο η πολιτεια του παραχωρει χωρους και διευκολυνσεις). Επεισης η συρικνωση του αγωνιστικου στολου ειναι αναποφευκτη αφου δεν θα μπορει πλεον να χρησιμοποιηται ενα σκαφος επαγγελματικο για αγωνες και οι οποιοι χορηγοι δεν θα μπορουν να εξυπηρετηθουν.Αν υπολογισουμε οτι τα δυο τριτα των σκαφων που συμμετεχουν σε αγωνες τοπικους ,εθνικους ,διεθνεις ειναι σκαφη επαγγελματικα που προσπαθωντας να εκμεταλευτουν την μεγαλη περιοδο απραξιας (τελος –αρχη σεζον) διατηρουν την ζωη και την κινηση στον ενχωριο αθλητικο τουρισμο ,Η απαγορευση θα θανατωσει το αθλητισμο το racing chartering,την εκμαθηση την διαδοση της ιστιοπλοιας και της ναυτικης μας τεχνης και παραδοσης που εδω και πολλα χρονια οι ομιλοι σχολες και επαγγελματιες προσπαθουν να αναπτυξουν σε μια χωρα και ενα λαο που θα επρεπε να ειναι υποδειγμα ναυτικου λαου και ναυτοσυνης.