• Σχόλιο του χρήστη 'Αντώνης Μπουντούρης' | 9 Μαΐου 2013, 19:41

    Οι όποιες αλλαγές γίνονται στο Νομοθετικό Πλαίσιο, σκοπό έχουν την σωστή λειτουργία και την δημιουργία κινήτρων για την ανάπτυξη (και όχι την κατάρρευση) του εκάστωτε κλάδου. Είναι ευρέως γνωστό ότι μέσω των ομίλων και των αγώνων που διεξάγουν γίνεται η πρώτη και ουσιαστική επαφή με το άθλημα της Ιστιοπλοϊας. Πολλοί εξ αυτών έχουν προχωρήσει στην αγορά και εκμετάλλευση ενός σκάφους, η συντήρηση του οποίου (η οποία ανέρχεται σε αρκετές χιλιάδες ευρώ το χρόνο) προσφέρει και στο κράτος ένα αξιοσέβαστο ποσό μέσω της τήρησης των βιβλίων και των εγγράφων του σκάφους, της ασφάλισης του ιδιοκτήτη (ΟΑΕΕ), κλπ. Οι όμιλοι λόγω της οικονομικής τους κατάστασης δεν μπορούν να έχουν ιδιόκτητα σκάφη για την εκμάθηση του αθλήματος και στηρίζονται σχεδόν εξ' ολοκλήρου στους επαγγελματίες ιστιοπλόους που συντηρούν αυτά τα σκάφη. Επίσης θα πρέπει να εξεταστεί η συνταγματικότητα της εν λόγω ρύθμισης περί μη συμμετοχής σε αγώνες και των εκπαιδευτικών εκδρομών. Εφόσον έχω το δικαίωμα να κατέχω επαγγελματικό σκάφος, πληρώνω όλες τις εισφορές που απαιτούνται, για ποιο λόγο να περιορίζομαι στην χρήση του, καθώς ΚΑΙ Ο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ μπορεί να είναι μορφή ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ με αξιόλογα έσοδα, τόσο για τις ΤΟΠΙΚΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ, όσο και για το κράτος. Την ίδια ωρα που η γειτονική Τουρκία αναπτύσει τον εν λόγω αθλητικό Τουρισμό με σημαντικές διοργανώσεις και προβολές. Θεωρώ ότι το πλέον αρμόδιο όργανο, πριν γίνει η οποιαδήποτε νομοθετική ρύθμιση, είναι η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΝΟΙΧΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΗΣ, με την οποία θα πρέπει να υπάρξει επαφή για το εν λόγω ζήτημα. Ας μην υποτιμάμε τον αθλητισμό, ο οποίος αποτελεί μορφή πολιτισμού και ας αντιληφθούμε όλοι ότι η επαγγελματική μορφή της ιδιοκτησίας σκάφους, αποτελεί την μοναδική ρεαλιστική μορφή για την συνέχιση της προσπάθειας που γίνεται από τους ομίλους για την ύπαρξή τους στον θαλάσσιο τουρισμό.