• Σχόλιο του χρήστη 'Αντώνης Γιαννακόπυλος' | 13 Μαΐου 2013, 17:58

    Κατ αρχήν είναι ευχής έργο να απαλλάξετε από την φορολογία τα ναυταθλητικά σκάφη. Η κρίση συμμετοχών λόγω ακινησίας σκαφών τα τελευταία 2 χρόνια έχει οδηγήσει το άλθημα σε συρίκνωσση. Θα είναι όμως μιά εφιαλτική πραγματικότητα για τον χώρο της ιστιοπλοΐας ανοικτής θάλασσας, αλλά και της οικονομίας της Ελλάδας να εφαρμοστεί ο νόμος όπως διατυπώνεται στό προσχέδιο. Να μήν μπορούν τα επαγγελματικά σκάφη να συμμετέχουν σέ αγώνες. Θα κλείσουν όλες οι σχολές ιστιοπλοΐας, και σκ;άφη που ναυλώνονται για να τρέξουν σε αγώνες, και μάλιστα απο ξένα πληρώματα θα σταματήσουν να υπάρχουν. Και αυτή η μορφή του ¨ναυταθλητικού τουρισμού¨ θα σταματήσει να έρχεται. Σε όλο τον κόσμο τα περισσότερα ναυταθλητικά σκάφη είναι επαγγελματικά για λόγους σπόνσορα…. Αλλά και σκάφη με Ελληνική σημαία ναυταθλητικά, που έχουν σπόνσορα πράγμα που σήμερα είναι δυσεύρετο, και που για αυτά είναι “το φιλί της ζωής, θα σταματήσουν να υπάρχουν. Οι χορηγοί δίνουν χορηγείες στα σκάφη νόμιμα πληρώνοντας φόρους. Θα συρικνωθεί ο χώρος. Ήδη ακούγεται και μόνο με το προσχέδιο ο επιθανάτιος βρόνχος του….. Και κάποιοι ιστιοπλόοι που δεν έχουν την δυνατότητα να έχουν δικό τους σκάφος δεν θα μπορούν να νοικιάσουν. Το Υπουργείο από άγνεια του χώρου οδηγεί τα πράγματα σε αδιέξοδο και χάνει πόρους πολύ μεγάλους. Το άθλημα της ιστιοπλοΐας ανοικτής θάλασσας είναι μιά μορφή θαλάσσιου τουρισμού με μεγάλα κέρδη για το κράτος αλλά και για τους επαγγελματίες. Και οι σχολές και ο ναυταθλητισμός σε όλες τις εκφάνσεις, προσφέρουν στην διάδωση της ναυτικής τέχνης και παράδοσης αλλά και του αθλήματος, σε μιά χώρα που περιβρέχεται στο 80% της επικράτειας της απο θάλασσα.