• Σχόλιο του χρήστη 'Πλάκας Απόστολος' | 13 Μαΐου 2013, 21:16

    Προφανώς η μόνη ‘’λογική’’ αιτία επιβολής ενός τέτοιου νόμου, μοιάζει να είναι η πάταξη των όποιων, κατά το κράτος, μαϊμού επαγγελματικών ιστιοπλοϊκών σκαφών, τα οποία και πάλι κατά το κράτος, μέσω των ναύλων τους για αγωνιστική δραστηριότητα, καταφέρνουν να έχουν τις όποιες φορολογικές απαλλαγές, κατ ουσία τη μη καταβολή φπα στην αγορά του σκάφους, του εξοπλισμού και το τεκμήριο. Ενδιαφέρον θα είχε να ξέραμε πόσα τελικά είναι αυτά τα σκάφη, που όντως καλύπτονται πίσω από αυτή την ιδιότητα και πόσα είναι αυτά τα τόσο σημαντικά χρήματα που χάνονται για το κράτος, σε σχέση πάντα και με τα αντίστοιχα μηχανοκίνητα, τα ποσά των οποίων σίγουρα είναι δυσθεώρητα!! Από εκεί και πέρα, δημιουργείται ένα τεράστιο θέμα, όσον αφορά την αγωνιστική εκπαίδευση και την συμμετοχή σε αγώνες, από μαθητές-πληρώματα σχολών ιστιοπλοΐας (όμιλοι και ιδιωτικές σχολές). Από τη στιγμή που κανείς τους δεν θα έχει την δυνατότητα να ναυλώσει επαγγελματικό/ναυταθλιτικό σκάφος για τη συγκεκριμένη δραστηριότητα, τότε αυτή παύει να υφίσταστε! Άρα σιγά σιγά παύουν και τα πληρώματα σε βάθος χρόνου, γιατί ας μην ξεχνάμε ότι οι σχολές και οι όμιλοι είναι αυτοί που πρωτοφέρνουν κόσμο στους αγώνες , αλλά και στον χώρο γενικότερα. Και αν μερικοί, ελάχιστοι όμιλοι έχουν ιδιόκτητα σκάφη, με τους υπόλοιπους τι γίνεται?? Προφανώς 2 είναι οι λύσεις, ο τερματισμός της συγκεκριμένης δραστηριότητας ή η συνέχιση αυτής με πλάγιο τρόπο ……κάτι που προφανώς δεν επιθυμεί το κράτος, αλλά δεν συνειδητοποιεί κιόλας ότι εκεί το εξωθεί, για όσους βέβαια πάρουν αυτό το ρίσκο!!! Με άλλα και λίγα λόγια, δεν υπάρχει καμία λογική στο συγκεκριμένο άρθρο και αν ο νομοθέτης του βλέπει κάποια, τότε αυτή είναι σίγουρα πολύ κοντόφθαλμη και με τραγικές επιπτώσεις για έναν ολόκληρο χώρο. Επίσης, ας με συγχωρείτε κιόλας, δεν έχω καταλάβει πλήρως αν απαγορεύεται η ναύλωση επαγγελματικού σκάφους μόνο για την συμμετοχή σε αγώνες ή και γενικότερα για τη χρήση αυτού από σχολές και ομίλους προς εκπαίδευση, γιατί σε αυτή την περίπτωση δεν γίνεται λόγος για ένα ακόμα ατυχές νομοσχέδιο….. αλλά για κάτι εντελώς παράλογο!! Τέλος δεν μοιάζει και πολύ νόμιμο το ίδιο το κράτος να απαγορεύει στον επαγγελματία, σε μια ιδιωτική σχολή για παράδειγμα, να νοικιάσει ένα επαγγελματικό σκάφος για να υλοποιήσει την δραστηριότητά του, για την οποία φέρει όλες τις νόμιμες άδειες …..αυτό πως ακριβώς εξηγείτε από τον νομοθέτη και κυρίως πως θα συνεχίσει αυτή η επαγγελματική δραστηριότητα να έχει λόγο ύπαρξης??? Και το ερώτημα δεν είναι ρητορικό, αλλά απολύτως πρακτικό και ενδιαφέρον έχει η απάντηση από τον νομοθέτη σε αυτό……..