• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΑΡΙΣΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ' | 24 Νοεμβρίου 2013, 09:36

    • Η στελέχωση των επαγγελματικών πλοίων αναψυχής απαιτείται να γίνεται από επαγγελματίες ναυτικούς ,οι οποίοι θα είναι σε θέση να διαχειριστούν τα σκάφη όπως ορίζει η ναυτική παράδοση ,με συνέπεια και γνώσεις και όχι με ανθρώπους άνευ εμπειρίας (με σχολεία ταχύπλοων δυο ημερών),διότι έτσι δεν διασφαλίζεται η ποιότητα των υπηρεσιών αλλά ούτε η ασφάλεια της ζωής επιβατών , περιουσίας και περιβάλλοντος. • Καλό επίσης είναι να μην ακούει το υπουργείο φωνές αστείων τύπων περί μειώσεως της ήδη αστείας οργανικής σύνθεσης στα επαγγελματικά σκάφοι γιατί σε λίγο θα λέμε στα passenger list ότι πλήρωμα είναι ο SUPERMAN!!!!!!! • Δεν νοείται ιστιοφόρα και μηχανοκίνητα πλοία αναψυχής με ολικό μήκος άνω των δεκαοκτώ πραγματικών μέτρων να επιτρέπεται να εκναυλώνονται χωρίς να υπηρετεί σε αυτά πλοίαρχος και πλήρωμα. Διότι αυτό προωθεί τους συνταξιούχους του Πολεμικού Ναυτικού(ΟΥΠΣΣΣ!!!! Υπάρχει τέτοιο πράγμα στις Μαρίνες?????? ) και την μαύρη εργασία , στερώντας θέσεις εργασίας από τους επαγγελματίες του είδους , έσοδα από το κράτος και προωθεί ανεκπαίδευτους σε θέσεις ευθύνης απέναντι στην ζωή επιβατών και ασφάλειας του περιβάλλοντος. Η εποχή των φαντασμάτων πρέπει να τελειώσει! • Επίσης ,ας σκεφτούν οι υπεύθυνοι και να μας πουν ,πώς τα πλοία αναψυχής υπό σημαία κράτους εκτός της Ε.Ε. ή του Ε.Ο.Χ., τα οποία εκναυλώνονται και δεν πρέπει να στελεχώνονται με πλοίαρχο και πλήρωμα ,θα συμμορφώνονται με τις διατάξεις της ελληνικής νομοθεσίας ως προς την ασφάλεια και την προστασία του περιβάλλοντος ; Capt. M/M MSc ΠΑΡΙΣΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Πανελληνίας Ένωσης Αξιωματικών και κατωτέρων Πληρωμάτων Επαγγελματικών και Ιδιωτικών Σκαφών Αναψυχής