• Σχόλιο του χρήστη 'ANEK A.E.' | 6 Μαΐου 2016, 12:14

    κύριοι, Αναφερόμαστε στο σχέδιο Νόμου του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής με τίτλο “Μεταρρύθμιση του Συστήματος Εποπτείας και Ελέγχου του Ελληνικού Λιμενικού Συστήματος και άλλες διατάξεις” και συγκεκριμένα στο ΜΕΡΟΣ Η' – ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ – Άρθρο 48 – Ανανέωση Συμβάσεων μίσθωσης / ναύλωσης πλωτών μέσων Ως γνωρίζεται τα πλοία τα οποία έχουν ναυλωθεί από το Ελληνικό Δημόσιο κατ΄ εφαρμογή των νομοθετικών ρυθμίσεων που μνημονεύονται στο εν λόγω άρθρο εξακολουθούν και σήμερα, 6/5/2016, να παρέχουν τις υπηρεσίες τους στο Ελληνικό Δημόσιο σύμφωνα με τις εντολές των αρμόδιων οργάνων της Ελληνικής Πολιτείας. Ο περιορισμός στο υπό διαβούλευση σχέδιο Νόμου της χρονικής περιόδου ανανέωσης των εν λόγω συμβάσεων για την χρονική περίοδο από 1-1-2016 έως 30-4-2016 αφήνει ακατανόητα εκτός ρύθμισης το τρέχων χρονικό διάστημα. Προτείνουμε την διεύρυνση του χρόνου που θα καλύψει η ανωτέρω νομοθετική ρύθμιση ώστε να καλυφθεί χρονικά κατ' ελάχιστο ο μήνας Μάιος του 2016 που διανύουμε και να αποφευχθούν μελλοντικές εμπλοκές στην οικονομική τακτοποίηση των οφειλομένων προς τις αναδόχους εταιρείες. Άλλως, το Υπουργείο σας οφείλει να γνωστοποιήσει άμεσα τις προθέσεις του προς τις Αναδόχους που σήμερα συνεχίζουν να παρέχουν τις υπηρεσίες τους σύμφωνα με τα αιτήματα που λαμβάνουν από τα αρμόδια όργανα τις Ελληνικής Πολιτείας, έχοντας υπ΄ όψιν το τροποποιούμενο δια του υπό διαβούλευση σχεδίου άρθρο 11 της από 24.12.2015 Πράξεως Νομοθετικού Περιεχομένου, η οποία αναφερόταν σε αυτοδίκαιη παράταση των συμβάσεων έως 31-12-2016. Επίσης, προτείνουμε όσον αφορά τα απαιτούμενα παραστατικά για την καταβολή της σχετικής δαπάνης της ναύλωσης των πλωτών μέσων την αντικατάσταση της “βεβαίωσης του αρμόδιου για την παρακολούθηση εκτέλεσης της σύμβασης Λιμεναρχείου” με “βεβαίωση των αρμόδιων Λιμεναρχείων των λιμένων προσέγγισης του πλοίου περί της εκτέλεσης δρομολογίου” Επίσης, προτείνουμε την εισαγωγή της δυνατότητας αντικατάστασης εκάστου πλοίου με πλοίο ίδιας πλοιοκτησίας.