• Σχόλιο του χρήστη 'Manos Katsipis' | 26 Μαΐου 2016, 14:24

    Δεν εχει ΚΑΜΙΑ ΛΟΓΙΚΗ και μαλλον ειναι και ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ (αλλα ποτε σεβαστηκατε σαν νεα Κυβενρνηση το συνταγμα). Δεν καταλαβαινετε οτι θα κλεισουν επιχειρησεις και αυτο δενε χει καμια σχεση με αναπτυξη. Λιγοτερα σκαφη, λιγοτερες πωλησεις σε βενζινη, λιγοτερα σερβις σε μηχανες και παρελκομενα, θα κλεισουν μηκρες ναυτηγιακες μοναδες κλπ κλπ Καλο θα ηταν να μην υπαρχει ενας ακομη φορος για να βαλετε χρηματα στα ταμεια. Αλλα σε μια μπατηρημενη χωρα οπως η Ελλαδα αυτο ειναι αναποφευκτο! Χρηματα χριαζονται για να συντηρουν το σπαταλο κατα τα αλλα λεγομενο κρατος. ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ Τα περισοτερα σκαφη βγαινουν για βολτα καθε Σαββατοκυριακο η και ισος λιγοτερο τον μηνα και μονο το καλοκαιρι οι κατοχοι τους τα χρησημοποιουν οταν ειναι διακοπες συνεχως για 10 με 20 μερες κατα μεσον ορο. Ειναι αδικο λοιπον καποιος να πληρωνει εστω τα 20 και 30 ευρω τον μηνα οταν δεν χρησημοποιει το σκαφος του καθημερινα. Αν υποθεσουμε οτι θα υπαρξει αυτο το τελος, θελουμε δεν θελουμε, για να μαζεψει το κρατος χρηματα ισος θα ηταν ΛΟΓΙΚΟΤΕΡΟ!! να να ειχε την μορφη τελων κυκλοφοριας των αυτοκινητων. Δηλαδη το τελος να πληρωνεται εφ απαξ για ενα χρονο η για εξη μηνες απο τον κατοχο του σκαφους εστω και αν αυτο ελθει στην Ελλαδα απο το εξωτερικο για ενα μηνα. Επειδη τα περισσοτερα σκαφη ειναι απο 7 εως 10 μετρα, ισος το τελος αυτο να εφαρμοζοταν για σκαφη ανω των 10 μετρων. Το τελος κυκλοφοριας σκαφους ισος να ηταν της αξιας των 10 η 20 ευρω το μετρο ανεξαρτητα με το μεγεθος του σκαφους οπως αυτο το μεγεθος αποφασιστει και ανεξαρτητα αν το σκαφος ειναι επαγγελματικο η οχι. Στα επαγγελματικα σκαφη νομιζω οτι πρεπει να πληρωνουν καποιο τελος και ιδιως τα ψαραδικα επειδη εχουν και εισοδημα. Αυτο ομως θελει περισσοτερη μελέτη για να δει η αρχη το τι πλεον φορους και τελη μπορει να αντεξει καποιος επαγγελματιας πριν επαναστατισει και υπαρξουν ασχημα αποτελεσματα. Η αξια του τελους των 10-20 ευρω το μετρο τον χρονο κατα την αποψη μου δεν ειναι απαγορευτικο για αρκετους (οχι για ολους βεβαια). Και αν οχι ολοι οι περισσοτεροι θα το πληρωναν. Μ αυτο τον τροπο δεν θα υπαρξει μεγαλη εισφοροδιαφυγη και επισης η γραφειοκρατια θα ηταν λιγοτερη. Με λιγοτερη γραφειοκρατια το επακολουθο ειναι να υπηρχει λιγοτερο κοστος διαχειρισης στην κυβερνηση. Αν λιγοτερο κοστος διαχειρισης βεβαια ενδιαφαιρει αυτη την κυβερνηση (βλεπε αριθμο δημοσιων υπαλληλων με η διχως πτυχια κλπ ευτραπελα που γελουν και οι κοτες!!) Τελος αν αυτο το μετρο ψηφιστει η οχι ενα ειναι ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΙΓΟΥΡΟ οτι αν οχι κανεις η πλειονοτητα δεν θα πληρωσει αφου θα ειναι ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ να ελεχθουν ολα τα σκαφη απο τις λιμενικες αρχες γιατι περισσοτερο κοστος θα ειναι να γινει καποιος ελεγχος παρα τα χρηματα που θα εισπραξει το κρατος στο τελικο αποτελεσμα. Οποτε τι καθομαστε και συζηταμε τωρα???