• Σχόλιο του χρήστη 'Αντώνης' | 27 Μαΐου 2016, 07:37

    Ο υπολογισμός του τέλους είναι λάθος εξ αρχής διότι: 1) Εξισώνεται το σκάφος το ιστιοφόρο των 40-50 ετών αξίας το πολύ 10.000-15.000 € με το πολυτελές ταχύπλοο των 200.000 - 300.000 €. 2) Τίθεται σε μια εποχή που λόγω της κρίσης είναι αδύνατη ακόμη και η πώληση σε εξευτελιστικές τιμές. 3) Είναι οριζόντιο και δεν λαμβάνονται υπόψιν το κόστος συντήρησης και λειτουργίας. 4) Έχει καθαρά εισπρακτικό στόχο. 5) Δεν λαμβάνονται υπόψιν τυχόν παροχές σε ελλιμενισμό που θα μπορούσαν να υπολογιστούν συνδυαστικά. 6) Δεν λαμβάνεται ο χρόνος χρήσης. 7) Όπως έχει αναφερθεί και σε άλλα σχόλια σε μια χώρα που η ακτογραμμή της είναι ίση με την ακτογραμμή της Αφρικής θα έπρεπε να δίνονται κίνητρα για να υπάρχει ενασχόληση με τη θάλασσα και όχι τα σκάφη να σαπίζουν στα καρνάγια και στα μέρη φύλαξης. Ελπίζω ότι θα πρυτανεύσει η λογική. Ας ερωτηθούν ειδικοί πάνω στο θέμα και όχι γραφιάδες που ασχολούνται μόνο με νούμερα άσχετοι με τη θάλασσα.