• Σχόλιο του χρήστη 'Μανωλης' | 27 Μαΐου 2016, 22:02

    Θα πρεπει συν τοις αλλοις να λυφθει σοβαρα υπ'οψιν η ηληκια του σκαφους. Δεν ειναι δικαιο να πληρωνω το ιδιο για ενα καινουριο 7μετρο με ενα ανω των 10 ή 20 και ανω ετων. Ο μονος χαμενος ειναι το κρατος αφου μαε αναγκάζρι όλους εμας τους πρώην μικρομεσαιους ειτε να εχομε τα σκαφη μας μονιμως παροπλισμενα ( με οτι χασουρα σθνεπαγεται αυτη η λυση καθαρα και μονο για το κρστος αφου ουτε τελη κρατουνται ουτε οι φοροθ απο τα καυσιμα κλπ κλπ) ειτε να τα βρεχομε μια φορα καθε 2-3 χρονια και αυτο για 1-2 μηνες αντε 3 !!! Εμενα για κακη μου τυχη, κατα την αλλαγη σημαιας (ειχε ξενη αρχικα) μαζι με ολα τα αλλα μου ζητηθη να γινει καταμευρηση του σκαφους απο ναυπηγο και ω του θαύματος!!! Ενω ο κατασκευαδτης το δινει 7,00m ο ναυπηγος το εβγαλε 7,10m ( mmνετρησε στο ιλικο μηκος και το ζωναρι προσκρουσης δηλαδη απο 5 εκ για την πλωρη και για την πρυμνη. Με λιγα λογια τι διαφορα και γιατι να διαφοροποιουντε τα 6μετεα απο τα 7μετρα ή και μεχρι τα 10μετρα? Απο τα 10 μετρα και πανω το καταλαβαινω και ειναι θεμιτο. Δεν μπορουν πολλοι ελληνες (πολλω δε τη σημερον) ουτε να αγορασουν αλλα ουτε να συντηρησουν τετοιου μεγεθους ερασιτεχνικα σκαφη. Αυτοι που τα εχουν λοιπον μπορουν αρα νσ πληρωσουν .