• Σχόλιο του χρήστη 'antonios' | 29 Μαΐου 2016, 16:01

    ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΟ ΠΩΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΟΧΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑ ΓΕΝΙΚΑ. ΑΠΟ ΠΟΥ ΚΑΙ ΩΣ ΠΟΥ ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ Β' ΜΠΟΡΕΙ Ή ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΤΥΠΟ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑΣ ΝΑΥΠΗΓΟΣ ΤΕΙ ? ΝΑΥΠΗΓΟΣ ΕΜΠ? ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ? ΕΧΟΥΝ ΕΞΕΤΑΣΘΕΙ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΤΟΥΣ? ΕΧΕΙ ΔΙΔΑΧΘΕΙ Ο ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ ΡΕΥΣΤΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ? ΔΥΝΑΜΙΚΗ? ΑΝΤΟΧΗ ΥΛΙΚΩΝ? ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΤΑΛΑΝΤΩΣΕΩΝ? ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΗΧΑΝΩΝ? ΣΥΓΚΟΛΛΗΣΕΙΣ? ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ Ν-Q-M?? ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΘΡΑΥΣΤΟΜΗΧΑΝΙΚΗ? ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΟΣ ΚΑΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΕΛΙΩΔΗ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΛΥΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ ΘΕΜΑΤΙΚΑ ΠΕΔΙΑ? ΑΡΑ ΟΙ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΙ αα/ γγγ & αα/ δδδ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ , ΔΗΛΑΔΗ ΜΥΡΙΖΕΙ ΠΑΛΙ "ΠΑΤΕΝΤΑ" ΤΟΥ ΥΝΑΝΠ. ΞΕΡΕΤΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΜΕΛΕΤΗΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΝΑΥΠΗΓΩΝ ? ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΝΗΟΓΝΩΜΟΝΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΕΙΣ ΠΛΟΙΑΡΧΟΙ Γ'ΚΑΙ Β'ΤΑΞΗΣ ? ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ (ΑΠΟ ΣΧΟΛΗ ΔΟΚ ΛΙΜΕΝΙΚΩΝ)? ****ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΗΝ παράγραφο ββ/δδδ ΣΤΟ ΜΗΧΑΝΟΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟ ΤΟΜΕΑ , ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΣΧΟΛΗΣ ΔΟΚΙΜΩΝ ΛΙΜΕΝΙΚΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΟ ΠΡΟΣΟΝ? ΔΗΛΑΔΗ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΠΑΝΤΕΙΟ ? ΝΟΜΙΚΗ ? ΑΠΟ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ? ΑΓΓΛΙΚΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ ? ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΗΧΑΝΟΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ??? *****ΕΠΙΣΗΣ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ παράγραφο β) ΕΛΕΓΧΟ ΣΧΕΔΙΩΝ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΕΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΕΙΣ , ΜΠΟΡΕΙ ΕΝΑΣ παράγραφος εεεε) PORT STATE (ΚΡΑΤΟΥΣ ΛΙΜΕΝΑ) ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΡΧΙΚΕΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΓΚΡΙΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΩΝ ? ΔΗΛΑΔΗ ΜΕ 3 ΜΗΝΕΣ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΠΤΥΧΙΟ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ? ΝΟΜΙΚΗΣ ? ΓΥΜΝΑΣΤΗ ? ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥ ? ΦΥΣΙΚΟΥ ? ΠΛΟΙΑΡΧΟΥ Γ', Β' ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΓΚΡΙΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΩΝ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΩΝ? ΤΙ ΞΕΡΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΑΠΟ ΜΕΛΕΤΕΣ? ΕΠΙΣΗΣ ΜΕ ΣΧΟΛΗ ΔΟΚΙΜΩΝ ΛΙΜΕΝΙΚΩΝ παράγραφο δδδδ) ΕΧΕΙ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΓΚΡΙΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΩΝ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΩΝ? ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΠΤΥΧΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ? ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΠΑΤΕΝΤΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΥΔΕΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ. ΠΑΤΕ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΕΤΕ ΚΑΤΑ ΤΟ ΔΟΚΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ "ΠΑΤΕΝΤΑ" ΤΗΝ ΤΡΑΓΕΛΑΦΙΚΗ ΚΑΙ ΜΕ ΔΟΛΟ ΠΑΡΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΩΝ ΔΙΑΤΑΣΣΟΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ. Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΡΑΠΤΗΣ ΚΑΙ Ο Α'ΥΠΑΡΧΗΓΟΣ ΘΟΔΩΡΟΣ ΚΛΙΑΡΗΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΑΕΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΛΟΙΑΡΧΟΙ Γ'ΤΑΞΗΣ ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΝ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ? ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΗ ΣΥΜΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΕΠΙ ΑΡΧΗΓΙΑΣ ΤΟΥΣ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΤΡΑΓΕΛΑΦΙΚΑ? ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΠΑΝΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΕ ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ ΤΙΣ Α.Ε.Ν. ΙΣΟΤΙΜΕΣ ΜΕ Α.Τ.Ε.Ι. ΑΡΑ ΚΑΙ Α.Ε.Ι.? ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΕΧΕΙ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ ΚΑΘ'ΥΛΗΝ ΑΡΟΜΟΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ? ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΑΠΟΣΚΟΠΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΟΡΙΣΤΕΙ ΚΑΤ ΙΔΙΟΝ ΟΦΕΛΟΣ Η ΕΝ ΛΟΓΩ ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΣ ΤΩΝ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΝΟΜΟΘΕΤΗΜΑΤΟΣ?