• Σχόλιο του χρήστη 'Ευστάθιος Πεταλάς' | 30 Μαΐου 2016, 09:40

    Κλασσική περίπτωση κλειστού επαγγέλματος και κάλυψης των δικών μας ανθρώπων!!! Κατ' αρχάς θα πρέπει επιτέλους να απορρίψουμε "το Γιάννης κερνάει και Γιάννης πίνει", είναι ασύμβατο οι επιθεωρητές να είναι εν ενεργεία αξιωματικοί, και μάλιστα χαμηλόβαθμοι διότι είναι υποχρεωμένοι να υπακούν σε βαθμολογική ιεραρχία και σε εντολές ανωτέρων. Το Υπουργείο θα πρέπει να είναι εποπτικός μηχανισμός, δεν είναι φυσιολογικό η ΔΕΔΑΠΛΕ, να εγκρίνει Σχέδια Ασφάλειας και να τα ελέγχει η ίδια(Υπουργείο)!!! λύση: Παραμένει η έγκριση σχεδίων απο ΔΕΔΑΠΛΕ αλλά επιθεωρητές θα πρέπει να είναι εν αποστρατεία αξιωματικοί, πλοίαρχοι, υπεύθυνοι ασφάλειας ή ιδιώτες ανάλογων προσόντων(κατά τη γνώμη μου είναι αντικειμενικότερο). "ββ) Ελεγκτές Ασφάλειας Λιμενικών Εγκαταστάσεων και Λιμένων....είναι στελέχη Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ που φέρουν τουλάχιστον το βαθμό Κελευστή ΛΣ.. βββ) Για την πιστοποίηση της πρώτης σειράς ελεγκτών ασφάλειας λιμενικών εγκαταστάσεων και λιμένων από έκνομες ενέργειες δεν είναι αναγκαία η προηγούμενη παρακολούθηση του οριζομένου για τη συγκεκριμένη κατηγορία ελεγκτών εκπαιδευτικού προγράμματος..." * Οι Ελεγκτές Ασφάλειας Λ.Ε. και Λιμένων μπορούν να είναι εν αποστρατεία ή Πλοίαρχοι ή ιδιώτες ή Υπεύθυνοι Ασφάλειας Λιμενικών Εγκαταστάσεων, δεν είναι δυνατό ο Κελευστής με 3 "ελέγχους" να κρίνεται επαρκείς χωρίς ανάλογη εκπαίδευση!! * Είναι απίθανο ο Ελεγκτής να βγάλει πόρισμα που θα είναι αντίθετο με τη γνώμη του εκάστοτε Λιμενάρχη (Πλοίαρχος, Πλωτάρχης, Υποπλοίαρχος, κλπ) και να περάσει.... άρα η διαδικασία δεν είναι αντικειμενική και αδιάβλητη. * Πρέπει επιτέλους να βγούν ανάλογα εκπαιδευτικά προγράμματα που θα ανταποκρίνονται στις σημερινές ανάγκες ασφάλειας και όχι εκπαιδεύσεις του 725/04. * Συμφωνώ ότι οι σχολές επιμόρφωσης θα πρέπει να παραμείνουν στο Υπουργείο για να ελέγχει το ελάχιστο δυνατό επίπεδο επιμόρφωσης. * Είναι αδιανόητο να υπάρχει υπεύθυνο προσωπικό ασφάλειας, ΑΟΑ, κλπ χωρίς να έχει κατάλληλη εκπαίδευση γεωπολιτικού αναλυτή ώστε να είναι σε θέση αντικειμενικά να μπορεί να προσδιορίσει ή να αξιολογήσει το γίγνεσθε και τις πηγές που απειλούν ή θα απειλήσουν την ασφάλεια μιάς εγκατάστασης/ λιμένα. * Είναι επίσης αδιανόητο να μιλάμε για ασφάλεια και να μήν έχουμε "μάτια" για να επιτηρούμε τις εγκαταστάσεις, κλπ!!!. Πρέπει επιτέλους να υπάρξουν κοινοί θάλαμοι επιχειρήσεων Λιμ. Αρχών & Λιμ. Εγκατάστάσεων, για να καλυφθούν κοινές ανάγκες υλικοτεχνικών υποδομών. * Φέτος το ΕΜΠ, ενέκρινε νεό μεταπτυχιακό πρόγραμμα για την "Οργάνωση και Διαχείριση Λιμένων", ενώ η Ακαδημία IBC έχει πτυχίο Harbor Master(http://www.ibc-academy.com/event/harbour-master-distance-learning-course), διαχειριστών λιμένα κλπ. Το γενικότερο σκεπτικό θα πρέπει να είναι το "άνοιγμα" του τομέα ασφάλειας όσο και της διαχείρισης λιμένων στη χώρα, με καλύτερη εκπαίδευση, για την δημιουργία νέων θέσεων απασχόλησης και τη δημιουργία νέων τομέων σταδιοδρομίας. ευχαριστώ για την υπομονή σας