• Σχόλιο του χρήστη 'Αρης Γερακακης' | 8 Απριλίου 2011, 01:54

    Ειναι απαραιτητο να βελτιωθει η νομοθεσια που αφορα τη μετακινηση των ζωων συντροφιας με τα ΜΜΜ. Τα ζωα συντροφιας που οριζονται ως "μικρα" ειναι αυτα που ειναι κατω απο 6 κιλα, και η νομοθεσια επιτρεπει μονο σε αυτα την μετακινηση με ΜΜΜ.Αυτο ειναι αδιαφορο, αφου στην πραξη η μεταφορα μιας γατας η ενος μικρου σκυλου μεσα σε κλωβο μεταφορας ουτως η αλλως περναει παντα απαρατηρητη και ποτε κανεις δεν ενοχλειτο.Απλα σημαινει οτι χοντρικα,το 50% των ιδιοκτητων ζωων θα μπορει και νομικα πλεον να χρησιμοποιει ΜΜΜ για τη μεταφορα του ζωου του. Το πραγματικο θεμα που χρειαζεται νομοθετηση και μεριμνα ειναι το τι γινεται με τους αλλους μισους ιδιοκτητες που εχουν μεγαλυτερους σκυλους [η χοντρες γατες:) ]? Θα πρεπει μετα το ζωο να αγοραζουν κι ενα ΙΧ για τη μεταφορα του? Ειναι παρολογο. Δεν ειναι δυνατον σε ολη την Ευρωπη να ειναι αλλιως και η Ελλαδα να επιμενει στην οπισθοδρομηση. Πρεπει να επιτραπει ΚΑΙ η μεταφορα των μεγαλυτερων ζωων με τα ΜΜΜ. Ο καθε οργανισμος (ΗΣΑΠ,ΟΣΕ,ΜΕΤΡΟ,ΟΑΣΘ κλπ) θα πρεπει να υποχρεωθει να προσθεσει τροποποιησεις στους κανονισμους του που θα επιτρεπουν τη μεταφορα ολων των ζ.σ., κατα περιπτωση (λουρι,φιμωτρο,ειδικος χωρος/βαγονι κλπ), παντα ομως με ευθυνη του ιδιοκτητη. ΥΓ Πολυ θετικη η κινηση του υπουργειου να ασχοληθει με το θεμα των ζωων συντροφιας και των αδεσποτων