• Σχόλιο του χρήστη 'Silbas' | 12 Απριλίου 2011, 21:24

    Η κα Δεκαρίστου μας παρουσιάζει μία κατάσταση στην οποία όλοι ΚΑΛΩΣ ή ΚΑΚΩΣ είναι συννένοχοι, και η οποία πρέπει να λυθεί, κατά τα λεγόμενά της άμεσα, με νόμο του κράτους. Εχουμε λοιπόν την Ευρωπαική σύμβαση περί προστασίας των ζώων του 1992 την οποία ΚΑΤΑΣΤΡΑΤΗΓΗΣΑΝ κατά κόρον όλοι οι διεθνείς και ελληνικοί οργανισμοί με τη σειρά, εφαρμόζοντάς την όπου και όποτε τους συνέφερε, λειτουργώντας ώς εισπαρακτικοί οργανισμοί συμμετοχών σε εκθέσεις μορφολογίας των ίδιων, κυνηγημένων από πολλές μεριές ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ ατόμων που ασχολούνται με το χόμπι αυτό στην Ελλάδα αλλά και παγκοσμίως, συγκριτικά πάντα με τον αριθμό του συνόλου των ενασχολούμενων και ιδιοκτητών σκύλων. Ο ΚΥΝΟΛΟΓΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ στάθηκε ΑΝΙΚΑΝΟΣ να προβλέψει το επικείμενο πρόβλημα και να θέσει χρονικά όρια μέσα στα οποία θα προσάρμοζε ομαλά τις φυλές τις οποίες αφορά η ευρωπαική σύμβαση περί προστασίας των ζώων του 1992, λειτούργησε δηλαδή ΑΝΤΙΘΕΤΑ στο καταστατικό του που προβλέπει ώς πρώτο και κυριότερο μέλημά του την προώθηση και ανάπτυξη της οργανωμένης κυνοφιλίας. Ο ΚΥΝΟΛΟΓΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ στάθηκε ΑΝΙΚΑΝΟΣ να επιβάλλει τους όπως προαναφέρθηκε ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΥΣ κανονισμούς του στους υπό αυτόν ομίλους, όπως ο όμιλος SPANIEL και άλλοι όμιλοι, οι οποίοι έκαναν επί 19 ΧΡΟΝΙΑ ό,τι νόμιζαν καλύτερο για την τσεπούλα τους, και για να βοηθήσουν κάποια συγκεκριμένα λόμπι και κάποια συγκεκριμένα ΣΚΥΛΙΑ, λειτουργώντας κοντόφθαλμα και αλαζονικά ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ και ΠΑΝΤΑ απέναντι στον εκθέτη. Ο ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ στάθηκε ΑΝΙΚΑΝΟΣ να ελέγξει σε πολλαπλές περιπτώσεις μέλη του σχετικά με τις δραστηριότητές τους, δείχνοντας ή ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ ή ΑΝΟΧΗ σε αυτά που γινόντουσαν, κατά τα λεγόμενά σας επί χρόνια ΠΑΡΑΝΟΜΑ. ΟΛΟΙ οι παραπάνω είναι ανεύθυνοι και το πρόβλημα λύνεται, πάλι κατά τα λεγόμενά σας, αν τελικά τα ΚΑΠΟΙΕΣ ΔΕΚΑΔΕΣ ίσως – και με το ζόρι – ζώα που επιδεικνύονται στις εκθέσεις μορφολογίας κριθούν ανεπιθύμητα από την μία μέρα στην άλλη. ΠΟΥ ΖΕΙΤΕ? ΕΧΕΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ – ΕΧΕΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΕΠΑΦΗ ΚΑΙ ΣΥΜΠΝΟΙΑ με τον υπόλοιπο κυνολογικό κόσμο και τους κανόνες του ή σας ενδιαφέρει ΠΑΛΙ ποιός θα μοσχοπουλήσει και σε ποιόν ΜΟΝΟ? Αλήθεια αν οι μία χούφτα άνθρωποι που συμμετέχουν στην έκθεση ήταν το πρώτο τους μέλημα να μοσχοπουλήσουν, θα έκοβαν αυτιά σε ντόπερμαν όσο καλύτερα μπορούσαν σύμφωνα με το πρότυπο και θα τα έδειχναν στις εκθέσεις μορφολογίας – θα πέρναγαν εξετάσεις υγείας, χαρακτήρα θα έφτιαχναν ομίλους ή θα τα έκοβαν σπίτι τους με το ψαλίδι ΟΠΩΣ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΩΡΑ ΟΛΟΙ οι παράνομοι παραγωγοί εκμεταλλευόμενη την ΘΕΙΑ ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΣΑΣ. Και αν ο νόμος αυτός ψηφιστεί, ποιός μας λέει ότι ο ΚΥΝΟΛΟΓΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ θα τον εφαρμόζει αφού ήδη δεν εφαρμόζει τους προηγούμενους όπως μας λέτε? Αφού δεν λειτουργεί και αποφασίζει σύμφωνα με το καταστατικό του και την προώθηση της οργανωμένης κυνοφιλίας. Ποιός μας λέει αν και πώς ξαφνικά θα γίνει έλεγχος στους ΗΔΗ παρανομούντες κτηνιάτρους, κατά τα λεγόμενά σας? Οι φυλές βρίσκουν τον δρόμο τους ΣΙΓΟΥΡΑ – όποιος κι αν είναι αυτός -όταν τηρούνται κάποιοι κανόνες. Οι άνθρωποι που ζούν και ενδιαφέρονται για αυτές, πρέπει να έχουν την δυνατότητα και τον χρόνο να προσαρμόσουν τις κινήσεις τους, να επιλέξουν γεννετικό υλικό και να διαμορφώσουν την κοινή γνώμη, όπως και όσο μπορούν. Ο νόμος πρέπει να εφαρμοστεί, με απαγόρευση της επίδειξης ζώων που έχουν ΓΕΝΝΗΘΕΙ μετά την ψήφισή του, και να προβλέψει ΠΩΣ και ΠΟΣΟ καλά μπορεί να ελέγξει τον πληθυσμό των ζώων που ΔΕΝ επιδυκνείονται, που είναι ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΟΣ, αλλιώς είναι νόμος που είναι προφανές ότι υπαγορεύτηκε χωρίς την συμμετοχή του κυνολογικού κόσμου – άρα απορριπτέος από αυτόν. ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ που αφορά ΦΥΛΕΣ σκύλων και ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ του κυνολογικού κόσμου, δεν πρέπει να ψηφίζεται χωρίς συνομιλία με τους επίσημους φορείς που τις αντιπροσωπεύουν, τον ΚΥΝΟΛΟΓΙΚΟ ΟΜΙΛΟ ΕΛΛΑΔΑΣ και τους ΟΜΙΛΟΥΣ ΦΥΛΩΝ. Ο λόγος είναι πολύ απλός και κατανοητός – είναι ΤΡΟΜΕΡΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ. Ολος ο κυνολογικός κόσμος πρέπει να εστιαστεί σε αυτό και ΜΟΝΟ αυτό, και να ΑΠΟΡΡΙΨΕΙ μέλη του που εκμεταλλεύονται τέτοιες καταστάσεις για προσωπικό ώφελος ΑΜΕΣΑ, τυπικά και άτυπα.