• Σχόλιο του χρήστη 'Μπέσσα Νάντια' | 28 Σεπτεμβρίου 2011, 18:53

    Το άρθρο 5 έρχεται σε αντίθεση με το άρθρο 1 παρ 2. του Νόμου 3127/2003 σύμφωνα με το οποίο το Ελληνικό Δημόσιο δεν υποχρεούται να υποβάλλει δήλωση εγγραπτέου δικαιώματος, ούτε αίτηση διόρθωσης ή ένσταση κατά τα άρθρα 6 και 10. (όπως αντίστοιχα σε όλους τους προηγούμενους νόμους) Εάν εφαρμοστούν οι τεχνικές προδιαγραφές όπως έχουν αναμορφωθεί με το Αρ. Φύλλου 1156/ 24 Ιουνίου 2008 το οποίο αφορά την Αριθμ. 3750/1738 ΔΠ και συγκεκριμένα την Έγκριση αναθεώρησης τεχνικών προδιαγραφών των μελετών κτηματογράφησης για τη δημιουργία του Εθνικού Κτηματολογίου. ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΟΥ Ο.Κ.Χ.Ε. (Απόφαση υπ’ αριθμ. 460/03/12.6.2008) (κεφάλαιο 12.3 Αναδασμοί – διανομές), όπου οι διανομές/αναδασμοί αποτελούν πράξεις της Αρχής που οδηγούν στην κτήση κυριότητας επί των ακινήτων (γεωτεμαχίων) τα οποία απεικονίζονται στα αντίστοιχα διαγράμματα που συνοδεύουν την πράξη. Τα ακίνητα αυτά ως προς τα όρια, το σχήμα και τη θέση τους ορίζονται από τα διαγράμματα των διανομών. Σύμφωνα άρα με τα παραπάνω το κτηματολόγιο θα πρέπει να αποδώσει στο ΥπΑΑΤ και στις αρμόδιες περιφερειακές υπηρεσίες τα ΚΑΕΚ των κοινόχρηστων εκτάσεων των διανομών (κυριότητας του ΥπΑΑΤ) και κατόπιν να φροντίζουν για την αναγραφή του τα αρμόδια όργανα. Το πρόβλημα εστιάζεται στα κτηματολόγια που σήμερα λειτουργούν και δεν έχουν σεβαστεί τις διανομές και τους αναδασμούς στις αντίστοιχες περιοχές. Πως θα γίνει η αντιστοίχιση σήμερα; Πως δημιουργούνται δρόμοι σύμφωνα με το κτηματολόγιο σε κοινόχρηστα τεμάχια που δεν υφίστανται στα διαγράμματα των διανομών; Πως έχουν κατατμηθεί κοινόχρηστα τεμάχια λόγω διαφορετικής χρήσης;