• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΑΤΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ' | 8 Φεβρουαρίου 2013, 21:43

    1.β)Ο όρος ¨μη κανονικά¨υπάρχει μόνο στην ΚΥΑ 15523 αρα εφαρμόζεται μονο στη λιανικη. Οταν τα τρόφιμα δεν φέρουν τις υποχρεωτικές ενδείξεις, αλλά δεν οδηγούν σε πλάνη τον καταναλωτή, δεν δεσμεύονται; ε) Ο κανονισμός λέει ¨ενδείξεις σε γλώσσα κατανοητή στην χὠρα διάθεσης του τροφίμου¨...άρα η μόνη κατανοητή γλώσσα στην χώρα μας είναι τα ελληνικά; Αυτό δεν θα θεωρηθεί παρεμπόδιση του εμπορίου από τις υπόλοιπες χώρες της ΕΕ; στ) Η ποιότητα ΔΕΝ αποτελεί αντικείμενο κανενός από τους ΕΚ του πακέτου υγιεινής...γιατί αυτό θα πρέπει να γίνει στην Ελλάδα; 2. Δηλαδή η αρμόδια αρχή, την πρώτη φορά που διαπιστώνει αυτές τις μη συμμορφώσεις κάνει απλά μία σύσταση...δεν μπορεί να κάνει δέσμευση. Δηλαδή δεν πειραζει και πολύ να παραπλανούμε, δεν πειράζει να επικαλούμαστε διατροφικούς ισχυρισμούς ή υγείας... 4. Το διάστημα των 5 ημερών είναι παρα πολύ μεγάλο, ιδιαίτερα όταν πρόκειται για ευπαθή και ευαλλοίωτα προιόντα. Τι νόημα έχει η ένσταση, αν την έκθεση αιτιολογημένης απόφασης την συντάσσουν οι ΙΔΙΟΙ αρχικοί υπάλληλοι που έκαναν την δέσμευση; Η αρχική δέσμευδη δεν ήταν επαρκώς δικαιολογημένη; Υπάρχει περίπτωση να αλλάξουν γνώμη;