• Σχόλιο του χρήστη 'ΦΩΤΙΟΣ' | 27 Μαρτίου 2017, 22:13

    Παρακαλώ όπως λάβετε υπόψιν τα παρακάτω σχόλια : Επί του Άρθρου 1 : Χρειάζεται να συμπεριληφθούν και οι υπεραγορές προίοντων καθώς είναι οι πρώτοι στην αλυσίδα εφοδιασμού . Επί του Άρθρου 3 : Δεδομένων των δυσκολιών ρευστότητος της οικονομίας και της επιδείνωσης αυτής μετά τα capital controls , οι επιταγές σε περίπτωση προείσπραξης (πρό των 60 ημερών εξοφλήσεων) είναι ένα καθημερινό εργαλείο κεφαλαίου κίνησης των μικρών επιχειρήσεων. Παράδειγμα . Εκδίδω τιμολόγιο και έχω συμφωνία με τον πελάτη μου να αποπληρώνει στις 50 ημέρες . Μου εκδίδει μετά την έκδοση του τιμολογίου επιταγή 50 ημερών . Δεν μπορώ να καταλάβω που δυσχεραίνουν τέτοιες συνήθης συναλλαγές εμάς που υποτίθεται προστατεύει ο νόμος. Επίσης δεν μπορεί ο φορολογικός νόμος να επιτρέπει και να πλαισιώνει τις συναλλαγές κατά κάποιον συγκεκριμένο τρόπο και ο νόμος αυτός να απαγορεύει ρητά τρόπους κοινής πρακτικής της αγοράς και νόμιμους για τον φορολογικό νόμο. Παρακαλώ να εξαιρεθεί από τον Νόμο. Επί του Άρθρου 4 : Παρακαλώ να εξαιρεθούν οι αγρότες και οι αγροτικές εκμεταλλεύσεις ( Νομικά πρόσωπα ΟΕ, ΕΕ με απλογραφικά βιβλία) από τις κυρώσεις του άρθρου αυτού . Εκ των πραγμάτων οι αγρότες δεν είναι σε θέση να καταγγέλλουν τους πελάτες τους (σαφώς λόγω δεσπόζουσας θέσης των πελατών) και να ρισκάρουν κατά αυτόν τον τρόπο τη συνεργασία και την επιβίωσή τους. Προτείνω να υπάρξει πλατφόρμα ανώνυμης καταγγελίας . Εάν κινηθεί ένας θα στοχοποιηθεί . Παρακαλώ να εξαιρεθεί από τον Νόμο Σαφώς και το γενικότερο πνεύμα του νόμου είναι στη σωστή κατεύθυνση μα δεν θα πρέπει να δημιουργεί επιπλέον κόστος και τη δαμόκλειο σπάθη των προστίμων επί αυτών που υποτίθεται ότι προστατεύει. Με εκτίμηση