• Σχόλιο του χρήστη 'ΒΜ' | 28 Ιουλίου 2015, 09:55

    παρ.4: Γιατί εξαιρούνται η τουρκική, αραβική, κινεζική και ιαπωνική από στα ανώτατα χρονικά όρια υπηρεσίας των παραγράφων 2 και 3; Οι υπάλληλοι του κλάδου ΣΓΕ δεν είναι μεταφραστές. Αν η υπηρεσία χρειάζεται περισσότερους υπαλλήλους που να μιλούν τις γλώσσες αυτές γιατί δεν δίνει κίνητρα για την εκμάθησή τους προσφέροντας μόρια για προαγωγές και μεταθέσεις αντί να μοριοδοτεί άσχετη υπηρεσία σε άλλους φορείς; παρ.9: Επίσης, αν ο στόχος είναι να δοθεί η ευκαιρία να υπηρετήσουν στο εξωτερικό υπάλληλοι που δεν έχουν ήδη υπηρετήσει ή που έχουν λίγα χρόνια υπηρεσίας δεν θα έπρεπε στο Παράρτημα ΙΙ να υπάρχει αρνητική μοριοδότηση για τα χρόνια υπηρεσίας στο εξωτερικό; Πώς συνδυάζονται τα "αντικειμενικά μετρήσιμα κριτήρια" με "τα ουσιαστικά προσόντα του ήθους, του χαρακτήρα, της αφοσίωσης στο καθήκον, της επιστημονικής και υπηρεσιακής κατάρτισης, της διοικητικής ικανότητας, της γνώσης του αντικειμένου τους, της πρωτοβουλίας, δραστηριότητας και αποτελεσματικότητας και της ετοιμότητας στην αντιμετώπιση με ταχύτητα και ευστοχία κάθε υπηρεσιακού θέματος" (βλ. άρ.15, παρ.6); Πώς ακριβώς θα μετρηθούν τα ουσιαστικά προσόντα;