• Σχόλιο του χρήστη 'PPSS' | 29 Ιουλίου 2015, 08:57

    Στο άρθρο 2 υπάρχει αναντιστοιχία μεταξύ τησ παραγράφου 2 και της παραγράφου 3. Σύμφωνα με την παράγραφο 2 η εθνική επικοινωνιακή πολιτική έχει σαν σκοπό την διαχείριση τησ επικοινωνίας με την εσωτερική ( αντιστοιχεί στην εσωτερική πολιτική ενημέρωση τησ παρ. 3), την διεθνή κοινή γνώμη και προβολή τησ εικόνασ τησ χώρασ στο εξωτερικό ( αντιστοιχεί με την επικοινωνιακή διπλωματία τησ παρ. 3) και την εξυπηρέτηση των αναγκών του κοινού για ελεύθερη και πολυφωνική ενημέρωση και πληροφόρηση ( αντιστοιχεί με την ρύθμιση και εποπτεία των ΜΜΕ). Επομένως το σημείο δ) " ρύθμιση και εποπτεία τησ κρατικήσ διαφήμισης" παρεισέφρυσε ΤΕΛΕΙΩΣ από σπόντα και δεν έχει ΚΑΜΜΙΑ σχέση με την εθνική επικοινωνιακή πολιτική. ΑΠΟΤΕΛΕΊ ΑΣΧΕΤΗ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ . Πέραν τούτου , τον συντονισμό των Υπουργείων σε θέματα εξωτερικήσ πολιτικήσ άρα και τησ δημόσιασ διπλωματίασ και κατ' επέκτασην και τησ επικοινωνιακήσ διπλωματίασ - όπωσ ΑΔΟΚΙΜΑ την υποβιβάζει το νομοσχέδιο- αποτελεί αρμοδιότητα του Υπουργείου Εξωτερικών θεσμοθετημένη ήδη από τον Οργανικό Νόμο του (άρθρο 6 του Ν. 3566/2007)