• Σχόλιο του χρήστη 'ΕΣΡ' | 15 Ιουλίου 2016, 12:50

    (συνέχεια στο σχόλιο επί του άρθρου 9) Ωστόσο, σύμφωνα με το άρθρο 4 παρ. 1 του Ν. 2863/2000 το ΕΣΡ ασκεί τον προβλεπόμενο στο Σύνταγμα (άρθρο 15 παρ. 2 Σ) άμεσο έλεγχο του Κράτους στον τομέα της παροχής ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών υπηρεσιών κάθε είδους, με την έκδοση εκτελεστών ατομικών διοικητικών πράξεων. Ειδικότερα προβλέπεται ότι το ΕΣΡ ελέγχει την τήρηση των όρων και των προϋποθέσεων, καθώς και των εν γένει κανόνων και αρχών, που προβλέπονται στην εκάστοτε ισχύουσα ραδιοτηλεοπτική νομοθεσία για τη νόμιμη, διαφανή και ποιοτική λειτουργία των δημόσιων και ιδιωτικών φορέων, οι οποίοι δραστηριοποιούνται στον τομέα παροχής ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών υπηρεσιών (στ. β΄). Παράλληλα επιβάλλει τις διοικητικές κυρώσεις και μέτρα που προβλέπονται στα άρθρα 4 παρ. 1 του Ν. 2328/1995 και 12 και 15 παρ. 3 του Ν. 2644/1998 (στ. ε΄). Με το άρθρο 12 του ν. 2328/1995, όπως τροποποιήθηκε με το ν. 2644/1997, οι τηλεοπτικοί φορείς υποχρεούνται να καταρτίζουν τιμοκατάλογο για τη διάθεση του διαφημιστικού τους χρόνου, που υποβάλλουν το τιμοκατάλογο αυτό στην οικεία ΔΟΥ, καθώς και να εκδίδουν τα σχετικά τιμολόγια. Υποχρεούνται επίσης να τηρούν «τριπλότυπο αναλυτικό ημερολόγιο διαφημίσεων θεωρημένο από την αρμόδια ΔΟΥ, στο οποίο να εμφανίζονται ανά ημέρα η ανά έκδοση οι διαφημίσεις που πραγματοποιούνται» (άρθρο 12 παρ. 12). Η παράβαση των υποχρεώσεων αυτών επισύρει μεταξύ άλλων και τη επιβολή διοικητικών κυρώσεων από το ΕΣΡ (άρθρο 12 παρ. 14).