• Σχόλιο του χρήστη 'Ροδή Ιωαννίδου' | 20 Απριλίου 2019, 18:18

    Οι κωφοί και βαρήκοοι στην πλειοψηφία τους επικοινωνούν άψογα με το γραπτό λόγο. Ως εκ τούτου ειδικά οι νέοι γνώστες χειρισμού υπολογιστών ή κινητών τηλεφώνων μπορούν και έχουν πρόσβαση αν υπάρχει η ανάλογη δυνατότητα κι από την οργάνωση των οργανισμών. Σε περιπτώσεις όμως που δεν υπάρχει ούτε χρήση e-mail πχ εισαγγελία και πρωτοδικείο καλό θα ήταν αφενός να εκσυγχρονιστούν με τη χρήση e-mail .Επίσης το σύστημα με φωτεινούς ηλεκτρονικούς πίνακες προτεραιότητας αντί του να φωνάζουν ονόματα είναι κάτι που πρέπει να υπάρχει παντού. Σε περιπτώσεις χώρων ανακοινώσεων πχ αερολιμένες , σταθμοί μετρό , νοσοκομεία , δικαστήρια καλό θα ήταν να υπάρξει εξοπλισμός βρόγχων Telecoil , που επιτρέπουν στους χρήστες ακουστικών βοηθημάτων και κοχλιακών εμφυτευμάτων να ακούν τις ανακοινώσεις καθαρά χωρίς τους περιβαλλοντικούς θορύβους. Είναι σύστημα που χρησιμοποιείται παγκοσμίως εδώ και δεκαετίες , ακόμη και στα ταξί ή τα γήπεδα . Επίσης η ενημέρωση των δημοσίων υπαλλήλων για το πως πρέπει να απευθύνονται σε κωφούς και βαρήκοους , με υπομονή , ευγένεια και γραπτά . Η νομοθεσία για τη διαδικασία εξέτασης στην οδήγηση αλλά και μαθημάτων λοιπόν είναι κάτι που θα πρέπει να συμπεριλάβει και τους χρήστες κοχλιακών και ακουστικών ή όσους δεν ακούν και ΔΕΝ γνωρίζουν τη νοηματική . Δυστυχώς σήμερα δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη για μας.Μέσα στα πλαίσια προσβασιμότητας και πρόβλεψης για τα ΑμεΑ θα πρέπει να καταργηθεί και η υποχρέωση δήλωσης τηλεφώνου επικοινωνίας για την δημιουργία ενός συλλόγου κωφών ή κατάθεσης μιας αίτησης και να αντικατασταθεί με e-mail ως επιλογή . Επίσης οι δημόσιες υπηρεσίες και ιδίως τα υποργεία να υποχρεώνονται να απαντούν σε e-mail ατόμων με πρόβλημα ακοής αλλά και γενικότερα ΑμεΑ σε βραχύ χρονικό διάστημα , ιδίως όταν πρόκειται για συλλογικότητες , σωματεία και κινήσεις πολιτών που δεν εκπροσωπούνται από δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια σωματεία