• Σχόλιο του χρήστη 'ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΕΤΡΙΤΗΣ' | 24 Μαρτίου 2013, 07:12

    Ο ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΟΤΙ ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ, ΑΣΚΕΙ ΚΑΙ ΕΞΟΥΣΙΑ. ΟΠΟΤΕ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΗΜΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ, ΓΙΑ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΟΡΙΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΑΠΟΔΕΚΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΚΡΑΤΙΚΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΡΕΙΑ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ-ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΠΟΤΕ Η ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΕΚΒΙΑΣΤΙΚΑ ΑΠΟ ΥΠΕΡΕΘΝΙΚΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ (ΑΠΟ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ) , ΠΟΤΕ ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ ΑΠΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ (ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ -ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΑΡΧΗΓΟΙ) ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΩΜΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ (ΕΚΤΑΚΤΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΝΑΓΚΗΣ - ΦΤΩΧΕΙΑΣ ΚΤΛ). ΠΡΕΠΕΙ ΤΕΛΟΣ ΕΠΕΙΔΗ Ο ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΖΕΙ ΜΕ ΕΝΑΝ ΜΙΚΡΟ ΜΙΣΘΟ ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΑ ΜΕΣΑ ΟΤΑΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΞΟΔΕΥΕΙ ΑΠΟ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΠΟΡΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΙ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΤΟΥ ΠΑΡΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΝΟΜΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ Η ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΟ ΙΔΙΟ.