• Σχόλιο του χρήστη 'ΤΣΙΡΑΝΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ' | 23 Ιουνίου 2011, 13:07

    Η πρόταση για το Τεχνολογικό Λύκειο είναι προς τη σωστή κατεύθυνση. Για τους μαθητές που θέλουν να εισαχθούν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση χωρίς να λάβουν πτυχίο, τους δύνεται η δυνατότητα παρακολουθώντας 35-38 ώρες μαθημάτων γενικής παιδείας. Για τους μαθητές που θέλουν πτυχίο κάποιας ειδικότητας και ταυτόχρονα να έχουν τη δυνατότητα με πανελλαδικές εξετάσεις να εισαχθούν σε κάποιο Τριτοβάθμιο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα, οι ώρες παρακολούθησης των μαθημάτων ειδικότητας αλλά και γενικής παιδείας είναι αναλογικά σωστές. ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Πρέπει να αλλάξει το ποσοστό εισαγωγής υποψηφίων στα Α.Τ.Ε.Ι. από την Τεχνική Εκπαίδευση. Οι μαθητές των τεχνικών σχολείων, στην πλειοψηφία τους επιθυμούν, να εκπαιδευτούν σε μία τεχνική ειδικότητα και στη συνέχεια να εργαστούν σε αυτή. Πρέπει να τους δύνεται η δυνατότητα εφόσον το επιθυμούν, να συνεχίσουν τις σπουδές τους, πέρα από το λύκειο στην ειδικότητα αυτή. Γιατί δηλαδή ένας μαθητής από το Γενικό λύκειο που συγκέντρωσε 10.150 μόρια (η βάση πέρυσι ήταν 10.143 μόρια) να εισαχθεί στο ΤΕΙ Ηλεκτρολογίας Πάτρας, έχοντας αυτήν την επιλογή σαν 25η επιλογή στο μηχανογραφικό του και ένας μαθητής της Τεχνικής Εκπαίδευσης συγκεντρώνοντας 1.500 (η βάση πέρυσι ήταν 1.532 μόρια) που το γνωρίζει - αγαπάει το αντικείμενο, γιατί το επέλεξε συνειδητά σαν 1η επιλογή, να μην μπορεί να περάσει στη σχολή αυτή; Δηλαδή υπάρχουν καλύτερες προοπτικές για τον μελλοντικό ηλεκτρολόγο - «αποτυχημένο» του Γενικού Λυκείου έναντι του μελλοντικού ηλεκτρολόγου - μέσου μαθητή του Τεχνικού Λυκείου; Θα πρέπει να δοθεί το μεγαλύτερο ποσοστό των θέσεων εισαγωγής στα Α.Τ.Ε.Ι. στους μαθητές του Τεχνολογικού Λυκείου. (Με τον όρο «αποτυχημένο» δεν έχω σκοπό να προσβάλω το κάθε μαθητή που δεν μπορεί να επιτύχει υψηλές βαθμολογίες στις εξετάσεις, αλλά να τονίσω ότι η επιλογή αυτή δεν ήταν καν στις πρώτες 10-20) Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας