• Σχόλιο του χρήστη 'Παναγιώτης Στεφανόπουλος' | 25 Νοεμβρίου 2009, 16:30

    Εδώ και χρόνια τα οργανικά κενά του διοικητικού προσωπικού των περιφερειακών υπηρεσιών του υπουργείου, καλύπτονται από αποσπάσεις εκπαιδευτικών. Την περασμένη μόνο σχολική χρονιά αποσπάστηκαν στις περιφερειακές υπηρεσίες του Υπουργείου μόνο σε Μακεδονία και Θράκη περισσότεροι από 800 εκπαιδευτικοί. Φέτος και ενώ δεν διορίστηκε πουθενά στην περιοχή μου κανένας νέος διοικητικός υπάλληλος οι αποσπάσεις εκπαιδευτικών ξεπέρασαν τις 1050! Παράλληλα ίσχυσε μια νέα απαράδεκτη διαδικασία, αυτή της τριετούς απόσπασης. Το προσωπικό που επιλέγεται για την κάλυψη των θέσεων αυτών είναι συχνά ακατάλληλο, χωρίς εξειδίκευση με το αντικείμενο και μη σχετικό με τη διοίκηση της εκπαίδευσης μιας και το έργο στο οποίο καλείτε να ανταπεξέλθει είναι διαφορετικό από αυτό που προσελήφθηκε να προσφέρει. Εμείς ως διοικητικό προσωπικό προσληφθήκαμε ακριβώς για να ειδικευθούμε στο αντικείμενο και να εξυπηρετήσουμε αυτές τις ανάγκες. Η λύση του φαινομένου είναι αποκλειστικά ζήτημα πολιτικής βούλησης και: -Εξοικονομεί χρήματα για το υπουργείο -Εξασφαλίζει πιο αποτελεσματική εφαρμογή των πολιτικών του -Καταργεί τις εξαρτήσεις από πολιτικούς μηχανισμούς . Σήμερα σε Μακεδονία και Θράκη 2000 κενές οργανικές θέσεις διοικητικού προσωπικού, καλύπτονται από 380 Διοικητικούς υπαλλήλους και 1050 αποσπασμένους εκπαιδευτικούς διαφόρων ειδικοτήτων. Λύσεις για την κάλυψη των οργανικών κενών και περιορισμού των αποσπάσεων 1. Κάλυψη των οργανικών κενών: •Προσλήψεις διοικητικού προσωπικού •Μετατάξεις υπαλλήλων από άλλα υπουργεία •Μετατάξεις υπαλλήλων εντός του Υπουργείου παιδείας 2. Δημιουργία Αντικινήτρων για αποσπάσεις εκπαιδευτικών στα γραφεία : •Κατάργηση της ευνοϊκής μοριοδότησης όπου οι αποσπασμένοι πριμοδοτούνται με τα μόρια της οργανικής θέσης και όχι της περιοχής απόσπασης. •Κατάργηση της διάταξης που προβλέπει ότι όσοι εκπαιδευτικοί αποσπώνται στα γραφεία θεωρείτε ότι έχουν υπηρετήσει την οργανική τους θέση και δικαιούνται αίτησης μετάθεσης •Περικοπή του επιδόματος διδακτικής προετοιμασίας. 3. Αξιοκρατία στις αποσπάσεις: •Προτάσεις των υποψηφίων για απόσπαση από τους προϊσταμένους διοικητικού των υπηρεσιών •Αποσπάσεις σύμφωνα τα ιδιαίτερα προσόντα του καθενός •Αξιολόγηση των αποσπάσεων από τα περιφερειακά υπηρεσιακά συμβούλια διοικητικού προσωπικού. Η προσέγγιση στο θέμα των αποσπάσεων δεν αρκεί να γίνει μόνο από δημόσια διαβούλευση και με συναντήσεις με φορείς των εκπαιδευτικών ,αλλά χρειάζεται να μιλήσετε και με τους αρμόδιους φορείς των διοικητικών υπαλλήλων. Άλλωστε εκκρεμεί α αίτημα της Ένωση Συλλόγων Διοικητικών Υπαλλήλων Υπουργείου Παιδείας Περιφερειακών Υπηρεσιών Μακεδονίας Θράκης για συνάντηση με την πολιτική ηγεσία εδώ και ενάμιση μήνα.