• Σχόλιο του χρήστη 'Κατερίνα Π.' | 24 Ιουνίου 2011, 13:30

    Θεωρώ αυτονόητο κατ΄αρχήν ότι θα είναι ισότιμο με το Γενικό Λύκειο με τη μορφή που θα έχει σήμερα. Η δομή του θα πρέπει να είναι τέτοια ώστε, να βοηθηθούν με τις σχετικές γνώσεις, τα παιδιά που προτιμούν να εισαχθούν σε Τεχνολογικής φύσεως ΑΕΙ και ΤΕΙ όπως Μηχανολογίας, Ναυπηγικής, Ηλεκτρολογίας, Δομικών Έργων, Τεχνολογία Υλικών κλπ. Παράλληλα θα πρέπει να υπάρχουν και κοινά Τμήματα ΑΕΙ και ΤΕΙ στα οποία να μπορούν να εισαχθούν οι μαθητές και από τα δύο Λύκεια, Γενικό και Τεχνολογικό. Επίσης, μέσω της πρακτικής εργασίας, θα βοηθηθούν πολύ τα παιδιά με δυσλεξία που κατανοούν περισσότερο δια της πρακτικής μεθόδου και όχι διά της ανάγνωσης και που κανείς έως τώρα δεν έχει ασχοληθεί "ζεστά" με το θέμα τους. Με βαρύτητα στα μαθηματικά, τη φυσική, τη χημεία, την τεχνολογία για παράδειγμα θα μπορούν οι μαθητές να εισαχθούν καλύτερα και πιό προετοιμασμένοι στις ανάλογες σχολές. Εδώ βέβαια δεν έχουν νόημα οι Φιλολογικές και γενικά θεωρητικές Σχολές όπως η Κοινωνιολογία και η Νομική. Γι΄αυτές θα προετοιμάζεται καλύτερα ο μαθητής στο Γενικό Λύκειο. Πιστεύω ότι το Τεχνολογικό Λύκειο, εάν λειτουργήσει ΣΩΣΤΑ, θα αποδώσει και ανάλογα, αρκεί να μην υποβαθμιστεί η σημασία της λέξης :τεχνολογία, διότι αυτό πολύ συχνά και κακώς, συμβαίνει. Ευχαριστώ,