• Σχόλιο του χρήστη 'Μιχάλης Τ' | 24 Ιουνίου 2011, 17:35

    Παρά το ικανοποιητικό ποσοστό επιτυχίας των μαθητών, η υστέρησή τους στα μαθήματα και ειδικά σε αυτά της γενικής παιδείας είναι μεγάλη, πράγμα το οποίο οφείλεται : 1. Στο υψηλό επίπεδο απαιτήσεων των μαθημάτων Γενικής παιδείας για τα οποίο οι μαθητές δεν είναι επαρκώς προετοιμασμένοι. 2. Στο χαμηλό επίπεδο γνώσεων αλλά και στον τρόπο σκέψης πολλών μαθητών. Διαπιστώνουμε ότι η επίδοση είναι φθίνουσα, και οι στοιχειώδεις γνώσεις Γυμνασιακού επιπέδου δ ε ν α π ε κ τ ή θ η σ α ν από πολλούς μαθητές, παρόλο που απελύθησαν από το Γυμνάσιο. Επισημαίνουμε ότι η αντίληψη της υποχρεωτικής 9χρονης εκπαίδευσης ως «αναγκαίας» από εκπαιδευτικούς και μαθητές, καθώς και η γενικότερη κρίση των αξιών, λειτουργούν υπέρ της ανάπτυξης της αντίληψης του «περνάνε όλοι». Επιπροσθέτως η κατεύθυνση που δίνεται στους αποφοίτους του Γυμνασίου πολλές φορές είναι εσφαλμένη ως προς τον τύπο Σχολείου που επιλέγουν. Τέλος, η άποψη πολλών εξωσχολικών αλλά και ενδοσχολικών παραγόντων ότι οι «κακοί - μέτριοι» μαθητές πάνε στην Τεχνική Εκπαίδευση, πολύ φοβόμαστε ότι θα ακολουθήσει και το ΤΕ.Λ, κι αυτό έχει ήδη δημιουργήσει αρκετά προβλήματα σε καθηγητές, γονείς, αλλά προπάντων στα παιδιά, τα οποία έρχονται στο Σχολείο σαν να κάνουν αγγαρεία. • Μήπως στα πλαίσια της 9χρονης εκπαίδευσης δεν θα πρέπει να τελειώνουν όλοι το γυμνάσιο τόσο εύκολα, χωρίς να έχουν μάθει αυτά που θα έπρεπε. • Μήπως θα έπρεπε ο δρόμος για την ανώτατη τεχνική εκπαίδευση να περνά υποχρεωτικά μέσα μόνο από το ΤΕ.Λ; Ας δίνονταν η πρώην «τεχνολογική του ΓΕ.Λ στο νέο ΤΕ.Λ • Μήπως έτσι δοθεί πραγματικά μια μορφή αναβάθμισης, με το να έρχονται στο Τεχ. Λύκειο μαθητές με καλύτερα απολυτήρια γυμνασίου; Που δεν θα έρχονται μόνο για να πάρουν το «χαρτί».