• Σχόλιο του χρήστη 'Φρέρης Γεώργιος' | 24 Ιουνίου 2011, 19:41

    Προτείνω να γίνει προσπάθεια ωστε οι μαθητές που δεν σκοπεύουν συνέχιση σε ανώτερη/ανώτατη βαθμίδα να έχουν λιγότερα μαθήματα γενικής παιδείας απόλυτα όμως συνδεδεμένα με το αντικείμενο της ειδικότητας τους π.χ ηλεκτρολόγος με ξένη γλώσσα στα ηλεκτρολογικά, μαθηματικά με εφαρμογή στην ηλεκτρολογία, μηχανολόγος με ελληνικά κέιμενα περιγραφών εγκαταστάσεων, τεχνικών εκθέσεων κ.λ.π Ακόμα οι τομείς/ειδικότητες και ίσως ο αριθμός των μαθητών θα πρέπει να είναι συνδεδεμένα με την επιχειρηματική/βιομηχανική δυνατότητα της περιοχής. Ο τρόπος που διαχειρίζεται την τεχνική εκπαίδευση η Δανία νομίζω οτι είναι κοντά στην σημερινή υπάρχουσα κατάσταση στην Ελλάδα και θα έχει με μικρό κόστος, σε μικρό χρόνο και χωρίς μεγάλες αλλαγές, καλό αποτέλεσμα. Δεν έχει νόημα να δημιουργείς 10 υδραυλικούς όταν η αγορά της περιοχής είναι ήδη κορεσμένη από τις προηγούμενες χρονιές. Όμως μια τετοια λύση θέλει πολύ δουλειά σε επίπεδο πρακτικής εφαρμογής καθώς απαιτεί ευέλικτα εργαστήρια με πολυμορφικό προσανατολισμό και δυνατότητα αλλαγής ετήσιας εξειδίκευσης. Η συμφωνία σχ.μονάδας με επιχειρήσεις σε θέματα απορρόφησης μέρους (αριστούχων ίσως)μαθ. δυναμικού με κίνητρα χαμηλής ασφαλιστικής δαπάνης ή επιδότησης ασφαλιστικών εισφορών καθώς και χρηματοδότηση από εταιρείες για εξειδίκευση μαθητών σε συγκεκριμένα προγράμματα να δώσει λύση.