• Σχόλιο του χρήστη 'ΦΩΤΗΣ' | 24 Ιουνίου 2011, 23:20

    Σωστές οι παρατηρήσεις για τις φυσικές επιστήμες για περισσότερες ώρες και πιο εξειδικευμένες γνώσεις.Αυτό που έχουμε και αυτό που προτείνεται είναι λύκειο με ισάξιο πτυχίο με το γενικό ??? και τα δύο έχουν τον όρο λύκειο, όμως το 18 του ενός πχ. δεν έχει καμία σχέση με το 18 του άλλου. Μήπως να ορισθούν καλλύτερα οι προόπτικές του κάθε λυκείου. Μήπως να ορισθεί επίπεδο μίνιμουμ γνώσεων για κάθε τύπο σχολείου και να ελέγχετε πανελλαδικά αυτό με εξετάσεις. Επίσης αφού προωθείται το Τεχνολογικό λύκειο με ένωση ΕΠΑΛ, ΕΠΑΣ , θα έπρεπε να υπάρχουν δύο ανεξάρτητες βαθμολογίες, μία για τα μαθήματα γενικής παιδείας και μία για της ειδικότητας.Η μία να δίνει βαθμό λυκείου και η άλλη βαθμό πτυχίου. Έχω παραδείγματα που μαθητές προχωρούν τάξεις λόγω των μαθημάτων ειδικότητας και στα μαθήματα γενικής παιδείας τα περισσότερα κάτω από την βάση. Επίσης να καταργηθεί επιτέλους το αίσχος με μέσο όρο το 9,5. Μαθητής ΕΠΑΛ με τους παρακάτω βαθμούς πέρασε την τάξη , αν είναι δυνατόν. (10,5 12 9,8 10,8 6 5,5 7,8 9 6,5 10,5 5,5 15 15).