• Σχόλιο του χρήστη 'Σταθης' | 25 Ιουνίου 2011, 01:05

    Για το ζήτημα που θέτετε συμφωνώ και επαυξάνω, είναι αναγκαιότητα εδώ κα τώρα. Έχοντας περάσει όμως από το Τεχνικό Λύκειο τότε Τ.Ε.Λ. έχω άποψη επί των καθηγητών και διευθυντών. Ένα μεγάλο κακό που κάνουν στην εκπαίδευση οι καθηγητές είναι να μην ασχολούνται με τους ΄΄κακούς ΄΄ μαθητές, με αποτέλεσμα μέσα στη τάξη να γίνεται μία χάβρα. Με ωριαίες αποβολές, επιπλήξεις και με την αδιαφορία του καθηγητή δεν γίνεται στην ουσία μάθημα και παιδιά που θέλουν να παρακολουθήσουν να μην μπορούν. Οι ίδιοι καθηγητές στο τέλος της χρονιάς τους βοηθάνε να περάσουν για να μην τους έχουν στο κεφάλι τους, όπως χαρακτηριστικά λένε. Διευθυντής και Υποδιευθυντής όταν τους πάνε στο γραφείο τα εν λόγο φυντάνια τους ΄΄ανταμείβουν΄΄ με επίπληξη. Έχω την εντύπωση ότι το σύστημα των εκπαιδευτικών θέλει να δουλεύει έτσι και όχι αυστηρότερα για να μην απαξιωθεί εντελώς το Τεχνικό και δεν έχει ενδιαφέρων από παιδιά με αποτέλεσμα και αυτοί ενδεχομένως να βρεθούν χωρίς αντικείμενο (εργασία). ( Το σύνολο αυτών των ΄΄άτακτων΄΄ παιδιών είναι τα 2/3 σε ένα σχολείο) Το τελικό αποτέλεσμα είναι να έχει γεμίσει η Ελλάδα απόφοιτους Δ.Ε που στην ουσία δεν ξέρουν να κάνουν μία αφαίρεση ή να κατέχουν την στοιχειώδη ορθογραφία, χωρίς υπερβολές. Ανθρώπους που έχοντας στα χέρια ένα απολυτήριο Λυκείου που δεν το αξίζουν να διεκδικούν μία θέση στο δημόσιο που με λίγο ΄΄σπρώξιμο΄΄ να την καταλαμβάνουν. Αδικούνται τα υπόλοιπα παιδιά. Ένα άλλο θέμα επίσης πολύ σοβαρό είναι τα εργαστήρια. Τεχνικό Λυκειο χωρίς σωστά εργαστήρια είναι αυτοκίνητο, χωρίς την μηχανή του. Η χρηματοδότηση των σωστών εργαστηρίων αν δεν είναι επαρκείς και σωστά κατανεμημένη από τους Διευθυντές είναι αυτοκίνητο με μηχανή, χωρίς όμως το καύσιμο. Αν θέλουμε σωστά Τεχνικά Λύκεια με επαγγελματική προοπτική θα πρέπει να βρεθεί και ένας καλός οδηγός να οδηγήσει αυτό το αυτοκίνητο με την μηχανή και το καύσιμο που είναι πλέων έτοιμο. Αν μπορεί η Κ. Διαμαντοπούλου ή η Κ. Χριστοφυλλοπούλου ή η Κ. Γεννηματά πολύ θα το χαρώ!