• Σχόλιο του χρήστη 'Sigater' | 25 Ιουνίου 2011, 17:58

    Νομίζω ότι το σημαντικότερο θέμα, όταν μιλάμε για μαθητοκεντρικό μοντέλο (πρώτα ο μαθητής)είναι τα αναλυτικά προγράμματα και οι θεωρίες μάθησης και οι διδακτικές προσεγγίσεις που θα τα στηρίξουν. Θα είναι ανοικτά ή τουλάχιστον ημίκλειστα τα αναλυτικά προγράμματα του τεχνολογικού λυκείου; Θα είναι προσαρμοσμένα στα ενδιαφέροντα και στις δυνατότητες των μαθητών; Αν ναι, τότε θα είναι προς τη σωστή κατεύθυνση. Ευελπιστώ ότι οι ομάδες εργασίας που θα ασχοληθούν με τη συγγραφή των αναλυτικών προγραμμάτων θα απαρτίζονται από το κατάλληλο επιστημονικό προσωπικό και ιδιαίτερα από σχολικούς συμβούλους της αντίστοιχης ειδικότητας που κατέχουν καλά τα του οίκου τους. Η συγγραφή των βιβλίων επίσης που θα υλοποιήσουν τα αναλυτικά προγράμματα πρέπει να γίνει από έμπειρους συγγραφείς που είναι καθηγητές της δευτεροβάθμιας τεχνικής εκπαίδευσης και όχι απο ημετέρους ή από εκδοτικούς οίκους μη αξιόπιστους. Ευχαριστώ για τη δυνατότητα που μου δίνετε να εκφράσω την άποψή μου.