• Σχόλιο του χρήστη 'Στιβανάκης Δημήτριος' | 25 Ιουνίου 2011, 19:15

    Η προτεινόμενη δομή του τεχνολογικού λυκείου πρέπει να βελτιωθεί λίγο ως προς το αναλυτικό πρόγραμμα. Οι υποψήφιοι τεχνίτες, εροδηγοι, αρχιμάστορες, κλπ που θα βγάζει (και καλά θα κάνει γιατί τετοιους εχουμε αναγκη στην Ελλάδα) πρέπι να εχουν περισσότρες γνώσεις πρακτικής αριθμητικής (την εχουν ξεχάσει από το δημοτικό ή δεν τη μαθανε ποτε) περισσότερης τεχνολογίας όπως διδασκεται τώρα αλλα το υποργείο την ξέχασε, και λιγότερα ανώτερα μαθηματικά με περισσότερη γεωμετρία. Ειμαι 20 χρόνια Μηχανικός στα εργοτάξια και αυτό που λείπει από το εργατικό δυναμικό της Ελλάδας ειναι εργοδηγοί που να καταλαβαίνουν και να εφαρμόζουν τισ οδηγίες του Μηχανικού, δεν χρειάζεται να ξέρουν να υπολογίσουν την παράγωγο μιας εξίσωσης αλλα πρέπι να ξερουν να βρουν το κέντρο ενός κύκλου οταν αυτό δεν φαίνεται. Επίσης ας μην καταργήσουμε τα εργαστήρια με την υποχρηματοδότηση τους. Ελεος κυριοι υπουργοί που εχετε γίνει απλοί λογιστές και ζυγίζετε τον καθε μαθητή τεχν λυκείου με το κομμάτι. Και βεβαια κοστίζει περισσσότερο η εκαπίδευση ενός τεχνίτη σε σχέση με ενα θεωρητικό επιστήμονα 3 ή 4 φορες περσισσότερο. Βελτιώστε τα εργαστήρια. Με 500 ευρώ που εδωσε φέτος το υπουργείο για καθε εργαστήριο στις ΕΠΑΣ από οτι ξέρω δεν παίρνουμε ούτε τα ελάχιστα αναλώσιμα. Ακόμα Βελτιώστε την κτιριακή υποδομή προσφέρετε ανθρώπινα σχολεια στους μαθητές. Οσον αφορά την εισωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δαχτυλο μας καλό είναι να μπορεί ο μαθητής του Τ.Λ να μπορεί να μπεί στα ΤΕΙ αλλά ανοίξτε του και την Ιατρική αν θέλει να πάει μα δεν πρόκειται να την τελιώσει ποτέ! και προσοχή μην αφαιρέσετε το δικαίωμα παλιότερων αποφοίτων που θέλουν να μαθουν να γραφτούν στο 3ο ή στο 4ο ετος ειδίκευσης για να βελτιώσουν τισ γνώσεις τους. Περισσότερα σχόλια σε αλλή κατηγορία Ευχαριστώ