• Σχόλιο του χρήστη 'Στιβανάκης Δημήτριος' | 25 Ιουνίου 2011, 19:45

    Και βέβαια να έχει αλλά να μην καταργείται ενα τμήμα με για να ανοίξει αλλο. Κανονικά ενα τεχνολογικό λύκειο πρε΄πι να δίνει όλες τισ πιθανές διεξόδους που εχει η περιοχή. (πχ στην Κρήτη δεν χρειαζόμαστε Βαμβακοκαλιεργητές αλλά προσοχή δεν εχουμε μόνο τουρισμό, θέλουμε και υδραυλικούς και οικοδόμους και λογιστές). Το σημαντικό που πρεπει να προσέξουμε εδώ ειναι το μπλέξιμο που υπάρχει με τα άλλα υπουργεία πλήν του παιδείας, πρεπει επιτέλους να σταματήσει η πολυδιάσπαση της παιδείας. Σήμερα, ενώ το Υπουργείο Παιδείας με τη νέα του μορφή έχει ενσωματώσει στο πλαίσιό του και τη «διά βίου μάθηση», όχι μόνο αφήνει έξω από την ευθύνη του τις διάφορες επαγγελματικές σχολές (ΕΠΑΣ) που ανήκουν στην αρμοδιότητα άλλων υπουργείων, αλλά θεσμοθετεί τη δυνατότητα να ιδρύονται Τεχνολογικά Λύκεια από άλλα Υπουργεία ή ΝΠΔΔ (π.χ. Υπουργείο Ανάπτυξης-ΟΑΕΔ, τουρισμού, υγείας κ.λπ.)!! Αυτή η αντιεπιστημονική και αντιπαιδαγωγική ρύθμιση θα διαχωρίσει ακόμα περισσότερο τη δευτεροβάθμια ΤΕΕ και θα επιτείνει τη σύγχυση με τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων. Η δευτεροβάθμια τεχνική – επαγγελματική εκπαίδευση, πολύ περισσότερο όταν ανήκει στη λυκειακή βαθμίδα, δεν μπορεί να αποτελεί αντικείμενο των άλλων Υπουργείων, όσο και αν προσπαθεί το ΥΠΔΒΜΘ να μας πείσει ότι τα Τεχνολογικά Λύκεια των άλλων Υπουργείων θα λειτουργούν υπό την «πλήρη εποπτεία του.