• Σχόλιο του χρήστη 'Μαρία Μαροπούλου' | 25 Ιουνίου 2011, 22:08

    Γιατί η αξιολόγηση να πρέπει να γίνει από τους καθηγητές ειδικότητας και όχι από τους εκάστοτε προϊσταμένους των μαθητών; Νομίζω θα είναι πιο αντικειμενική. Σε αυτή την περίπτωση και το καλοκαίρι μπορεί να κάνει κανείς πρακτική άσκηση, αν το επιθυμεί, χωρίς να χρειάζεται να θυσιάσει κάποιος άλλος τις διακοπές του. Βέβαια εκεί, επειδή δεν θα πρόκειται παντα για δημόσιους υπαλλήλους, πιθανόν θα πρέπει να δοθούν κάποια κίνητρα, οχι όμως απαραίτητα αν κρίνουμε από τον πατριωτισμό των Ελλήνων και οτι σε όλους αρέσει ο ρόλος του υπεύθυνου. Ρόλος της Τοπικής αυτοδιοίκησης θα είναι να καταγράψει τις εταιρείες της περιοχής της και να έρθει σε επαφή μαζί τους για να τους πείσει να δεχτούν τους μαθητές. Γνωρίζω επιχειρήσεις που δεν δέχονται μαθητές για τον φόβο ατυχημάτων. Ισως αν το υπουργείο ή ο δήμος τους ασφάλιζε να τους δεχόνταν ευκολότερα. Έργο των εκπαιδευτικών ειδικότητας θα ήταν με την επιστροφή των μαθητων να τους αξιολογήσουν και να δουν αν επιτεύχθηκαν οι στοχοι τους. Η πρακτική ασκηση καλό θα ήταν να γίνει από το 3ο στο 4ο έτος. Να είναι μάλιστα προϋπόθεση για την μετάβαση. Το πρόγραμμά μάλιστα του 4ου έτους να δομηθεί επάνω στις γνώσεις που θα πρέπει να έχουν αποκτήσει. Μου αρέσει η ιστορία του Παναγιώτη γιατί τα παιδιά πρόσφεραν κοινωνικό έργο και συνήθως οι μαθητές των ΕΠΑΛ είναι φιλότιμοι. Στα μεγάλα αστικά κέντρα είναι δύσκολο να εφαρμοστεί εκτός και αν η Τοπική Αυτοδιοίκηση είναι αρωγός και σε αυτό. Η Τεχνική υπηρεσία μπορεί να δημιουργήσει ένα τμήμα που να καταγράφει τις ανάγκες των σχολείων ή άλλων τοπικών κοινοφελών ιδρυμάτων που έχουν ανάγκες και όχι αρκετά χρήματα για να τις ικανοποιήσουν και ζητήσουν από τα ΤΕΛ να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους. Νομίζω όμως οτι θα πρέπει να υπάρχει νομοθετική ρύθμιση για αυτό και έγκριση του κηδεμόνα.