• Σχόλιο του χρήστη 'ΧΑΝΙΩΤΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ' | 26 Ιουνίου 2011, 19:17

    Για να έρθει συνειδητά ( και) ο καλός μαθητής σε αυτό ούτως ώστε να αναίβει το επίπεδο και να αναδειχθεί η ΤΕΕ πρέπει να δοθούν ουσιαστικά κίνητρα όπως: 1) Τ ο ποσοστό των εισακτέων με ειδικές εξετάσεις στα ΑΤΕΙ και ισότιμα να είναι μεγαλύτερο του ποσοστού που προσδιορίζεται από τον αριθμό των υποψηφίων της Γ΄τάξης Τεχνολογικού προς τον συνολικό αριθμό υποψηφίων Γ΄τάξης ΓΕΛ και τμήματων Γενικής Παιδείας Τεχνολογικού στις πανελλήνιες. Αυτό που αναφέρετε στην πρόταση, δηλαδή το ποσοστό εισακτέων να προσδιορίζεται απο την πλυθυσμιακή συμμετοχή των μαθητών Γ΄τάξης Τεχνολογικού σε σχέση με τον συνολικό αριθμό των μαθητών της Γ΄τάξης Γενικού και Τεχνολογικού μαζί, είναι μεγάλο αντικίνητρο ΣΟΣ. 2) Να προσδιορίζεται ποσοστό εισακτέων π.χ. 10% στις πανελλήνιες για τα τμήματα Γενικής Παιδείας του Τεχνολογικού Λυκείου. στην α΄τάξη πρέπει να προστεθεί ένα τρίωρο μαθήμα ενός ακόμα τομέα. τα δε υποχρεωτικά επιλογής να είναι τρια τρίωρα για αυτούς που δεν θα υπαχθούν στα υποχρεωτικά υποστηρικτικά μαθήματα.