• Σχόλιο του χρήστη 'Ιωάννης Βελονάκης' | 27 Ιουνίου 2011, 09:10

    Στο κείμενο διαβούλευσης διαβάσαμε προς μεγάλη μας έκπληξη ότι για το Τεχνολογικό Λύκειο προβλέπονται μόλις 3 ώρες Φυσικών Επιστημών (Φυσική- Χημεία) στην Α΄ Λυκείου και καθόλου στη Β΄ και στη Γ΄τάξη. Ειλικρινώς απορούμε με την αντίληψή σας ότι οι πολίτες και μάλιστα οι τεχνικοί των αρχών του 21ου αιώνα (π.χ. μηχανικοί αυτοκινήτων, τεχνικοί Η/Υ και δικτύων, ηλεκτρονικοί, ακόμα και ελαιοχρωματιστές και κομμωτές)δεν χρειάζεται να παρακολουθούν βασικό πρόγραμμα Φυσικών Επιστημών στη Δευτεροβάθμια Μεταϋποχρεωτική Εκπαίδευση. Για τη σημασία και το ρόλο της διδασκαλίας των Φυσικών Επιστημών στην ανάπτυξη της τεχνολογίας αλλά και της προσωπικότητας των νέων έχουν ειπωθεί πολλά στη σχετική βιβλιογραφία, θεωρούμε περιττό να τα επαναλάβουμε εδώ (συμβουλευτείται τη !!!). 1)Αντί για το υφιστάμενο πρόγραμμα σπουδών προτείνουμε για την Α΄ Λυκείου 3 ώρες Φυσικής Γενικής Παιδείας, 2 ώρες Χημείας Γενικής Παιδείας, για τη Β΄ Λυκείου 4 ώρες Φυσικής Γενικής Παιδείας, 2 ώρες Χημείας Γενικής Παιδείας, 1 ώρα Βιολογίας Γενικής Παιδείας, για τη Γ΄ Λυκείου 5 ώρες Φυσική Κατεύθυνσης, 3 ώρες Χημείας Κατεύθυνσης, 2 ώρες Βιολογίας Κατεύθυνσης (στις κατευθύνσεις που κρίνεται αναγκαίο). Οι σχετικές ώρες να αφαιρεθούν από τα Τεχνολογικά Μαθήματα. 2)Η διδασκαλία των τεχνολογικών μαθημάτων να περιοριστεί στη Β΄ Τάξη, να ενισχυθεί στη Γ΄ και Δ΄ τάξη. 3)Η Δ΄ τάξη να γίνει υποχρεωτική για την απόκτηση πτυχίου και άδειας ασκήσεως επαγγέλματος. 4)Η δωδεκάχρονη φοίτηση στο σχολείο να γίνει υποχρεωτική (Δημοτικό- Γυμνάσιο- Λύκειο), είναι απαραίτητη στην εποχή μας και για τους περισσότερους μαθητές αποτελεί μια πραγματικότητα έτσι και αλλιώς. Ευχαριστώ εκ των προτέρων για το χρόνο σας. Υ. Γ.: γιατί δεν μπαίνουν σε δημόσια διαβούλευση το Μεσοπρόθεσμο, η Δανειακή Σύμβαση και άλλα σοβαρά ζητήματα; Είμαστε μάλλον χώρα περιορισμένης εθνικής κυριαρχίας ή μάλλον υπό κατοχή...