• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΙΣΣΑΣ ΣΑΒΒΑΣ' | 27 Ιουνίου 2011, 17:50

    Στην χώρα μας αυτό που λείπει δεν είναι ούτε οι τρόποι αλλά ούτε οι ιδέες, και αν ακόμα δεν είχαμε έμπνευση αρκεί να αντιγράψουμε αυτό που γίνεται στα άλλα ανεπτυγμένα κράτη. Αυτό που δεν έχουμε είναι η θέληση και το κουράγιο για δουλειά με απλά λόγια υπάρχουν πολλοί « βολεμένοι » ακόμα και αυτοί που θέλουν πραγματικά να αποδώσουν παρεμποδίζονται με διάφορους τρόπους. Ας δούμε πως θα μπορούσε να μας φύγει αυτή η ρετσινιά, με ένα συγκεκριμένο παράδειγμα. ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ 1. Στην Β και Γ τάξη πχ οι μαθητές ειδικότητας οχημάτων , να διαιρεθούν δια τον αριθμό των εκπαιδευτικών που διδάσκουν νευραλγικά μαθήματα, αυτά τα παιδιά θα είναι υπό την εποπτεία του. 2. Ο συνάδελφος από την αρχή του σχολικού έτους έχει στα χέρια του όλα τα συνεργία αυτοκινήτων τα οποία δέχονται τους μαθητές για πρακτική άσκηση, την περίοδο που οι εργοδότες το επιθυμούν.( πχ στις διακοπές, Χριστουγέννων, Πάσχα, η θερινές ). 3. Οι μαθητές είναι υποχρεωμένοι να παρακολουθήσουν αυτό το «stage» διάρκειας ένα μήνα για την Β τάξη το ίδιο για την Γ 4. Ο μαθητής δεν θα παίρνει πτυχίο εάν δεν το έχει πραγματοποιήσει 5. Ο εκπαιδευτικός σταδιακά επισκέπτεται επί τόπου τον χώρο και έχει επικοινωνία με τον υπεύθυνο του συνεργείου για θέματα συμπεριφοράς, και αποδώσεις.( κάθε επίσκεψη του θα φέρει την σφραγίδα του εργοδότη σε ειδικό έντυπο ) 6. Στο τέλος αυτής της περιόδου ο εργοδότης παραδίδει στον εκπαιδευτικό μία έκθεση και έναν βαθμό προόδου του μαθητή. 7. Ο βαθμός αυτός μετράει στον γενικό μέσον όρο Τα κίνητρα 1. Ο εργοδότης θα έχει στα χέρια του μια υπεύθυνη δήλωση από τον κηδεμόνα 2. Ο μαθητής θα πρέπει να είναι ασφαλισμένος σε περίπτωση ατυχήματος τα έξοδα θα επιβαρύνουν την πολιτεία